středa 26. září 2018

Na pirátské lodi s poslancem i raperem

Já s poslancem Tomášem Vymazalem
Zajel jsem si dneska odpoledne do Znojma na akci znojemských Pirátů. Na Horním náměstí stála Pirátská loď (skluzavka) pro nejmenší, malý stánek s pirátskými volebními materiály (vzal jsem si balonky pro vnoučata a pirátský otvírák na pivo, Pirátské listy už mám doma), hrála reprodukovaná hudba, ale zpíval živý raper Messenjah, no a byl zde po celou dobu přítomen pirátský poslanec Tomáš Vymazal.


To byl taky jeden z hlavních důvodů, proč jsem na předvolební akci znojemských Pirátů jel. Chtěl jsem se s Tomem potkat a pozdravit se s ním. Tom je totiž jedním z mých žáků z dob, kdy jsem působil v Těšanech a s nímž jsem tenkrát často v hodinách dějepisu zabrousil do světa výpočetní techniky, kterou - asi na rozdíl od dějepisu - miloval u tenkrát a v níž se později realizoval jako IT.
Tomáš byl velmi potěšen, že se se mnou potkal a domluvili jsme se brzkém pracovním setkání. Piráti jsou otevření všem tématům praktické politiky a mají zájem získávat informace přímo z terénu. S politikem, který vám naslouchá a u něhož máte v poslanecké sněmovně dveře otevřené, je radost podebatovat. Byl jsem to dokonce já, kdo poděkoval za čas se mnou strávený a z náměstí se vzdálil.
Tak ať se Pirátům daří v Praze, ve Znojmě i všude jinde. V duchu jejich hesla: Pusťte nás na ně!

                  (lan)









Žádné komentáře:

Okomentovat