neděle 30. prosince 2018

Silvestrovský fotbálek 2018

I ta milá němá tvář zcela konsternována
zírá na kvalitní pohyb po umělce...
Větrné počasí nic moc, ale na umělce za školou je živo. Tradiční předsilvestrovský zápas přitáhl letos opět dvě desítky hráčů a k tomu i jejich potomků, božických fanynek a taky pár diváků. Prostě pohodička umocněná výborným svařákem.


Ani jsem nestačil prochladnout (na rozdíl od střídajících hráčů) a už mě Mara vložil do ruky příjemně horký hrníček. Po několika minutách, když se blížil imaginární poločas, jsem si vynutil komerční pauzu, což zkušení pořadatelé briskně zařídili, a udělal jsem pár fotografií. Jako vždy budou v průběhu první půlky ledna k dispozici u Luďka nebo Mirky. Na nástěnce pak možná zítra, pokud nezapomenu doma flešku .... To víte, Silvestr, ten dá i zkušenému zabrat!

                      (lan)

... ani letos se nezapomnělo na jednu z tváří silvestrovského
fotbálku Vlastu F.



Právě se mi plní kouzelný hrneček...





Tati, kdy už půjdem dom?

Střídáme...

...letos si přijel kopnout i bývalý božický
hráč Mirek K. i se synem













... zcela nečekaně se k míči připletl i Tonic,
který jinak letos shlížel souboj z pozice
pořadatele






Žádné komentáře:

Okomentovat