neděle 4. října 2020

OP: Na zápasu Hostěradice - Práče A (2 videa)


 Včera jsem naše šťastné vítězství v Hostimi kvůli volební komisi neviděl. A tak jsem se dneska při cestě k rodičům zastavil v Hostěradicích. Soupeř zde byl rovněž atraktivní - znovuzrozené Práče dirigované bývalou stars 1. SC Znojmo Todorem Yonovem.

OP: Hostěradice - Práče A 2:4 (1:3). 


Přijel jsem chvíli před koncem 1. půlky a viděl jsem ukázkovou třetí branku Práčí. Stál jsem u zábradlí vlevo od hostěradické branky, takže jsem to měl dost na talíři. Bylo to fakt parádní fotbalové číslo.

Na jednu ze situací před hostěradickou brankou se podívejte. Možná stáhnu ještě něco, uvidím.

A jinak si cením velice vstřícné pořadatelské služby (výběrčí daní). :-)

       (lan)


Roman Kosec pojišťuje vítězství Práčí proměněnou penaltou:




Žádné komentáře:

Okomentovat