úterý 16. dubna 2013

Fotohádanka: Neznámý obchod v Božicích nebo Č. Křídlovicích

Neznámý obchod z Božic nebo
Č.Křídlovic ze sbírky p. Švece
Již několikrát jsme na tomto webu pátrali po místech, která jsou zachycena na fotografiích nebo starých pohlednicích a už dávno vypadají jinak. Pamětníků však je stále ještě dost na to, abychom i ta zbylá neznámá místa identifikovali. Zatím stále pátráme po definitivním potvrzení Bradova hostince v již neexistující budově pod kostelem a nedávno jsem objevil další dvě fotografie, které se pokusíme poznat.
Sběratel pan Švec ze Znojma má na svém webu http://www.znojmo-bob.cz celý seriál starých pohlednic a fotografií. Některé z nich je od něj možno koupit, některé má ve sbírce jako originály a zatím k mání nejsou. Zaujala mě fotografie, která má být z roku 1947 a má na ní být neznámý obchod v Božicích nebo Českých Křídlovicích. Pokusí se někdo z vás identifikovat ulici a obchůdek vpravo s vývěsním štítem?

                                          Ladislav Nevrkla

4 komentáře:

  1. já si jen tipnu, že dům v pozadí je Kudličkovo a po pravé straně za ním asi Bětíkovo. MA

    OdpovědětVymazat
  2. Kudličkovo asi ne,jejich ulice je širší.Je to spíš Fučíkovo v Křidlovicích,pohled směrem od Jednoty.

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych zas řek že je to směrem k rybníčkům kolem střediska

    OdpovědětVymazat
  4. Moc ráda bych věděla, kde to místo je, víte to někdo? Napínáte mě už dost dlouho.

    OdpovědětVymazat