středa 27. listopadu 2013

Žítkovské bohyně asi necháme Kopanicím

Poznáte v publiku bývalého Božičáka?
Čekal jsem, jestli se mi někdo ozve na moje dávné avízo, že by bylo možné pozvat do Božic na besedu brněnskou spisovatelku Kateřinu Tučkovou. Ta se mezitím stala s knihou Žítkovské bohyně nejprodávanější českou autorkou. Čtenáři si koupili již 50 000 výtisků a v knihovnách si na ni museli pořídit pořadníky!
Jestli knihu má i božická knihovna, nevím. Nepochybně ji má knihovna v Čejkovicích. A věřím tomu, že knihu má doma řada čejkovických, mackovických a nepochybně i božických čtenářů. Stojí za to. Já jsem si ji nechal nadělit k loňským Vánocům.
Kateřina Tučková v současné době končí svoje čtenářské besedy přímo "na místě činu" a chystá se načas "vypnout", aby se mohla věnovat své rodině, práci a taky přípravě na svoji čtvrtou knihu.
Nedávno vyprodala malý sálek v uherskobrodském kulturáku. A vzhledem k tomu, že mezi posluchači byl i jeden bývalý božický občan, myslím, že si besedu v Božicích můžeme tímto odfajfkovat. Ale stejně je to škoda. Nemyslíte?

             Ladislav Nevrkla

Žádné komentáře:

Okomentovat