pondělí 9. prosince 2013

Vánoční koncert žáků božické pobočky ZUŠ Znojmo

Šimon Šubrt, jediný hráč na housle
Tradičně vysokou úroveň měl letošní Vánoční koncert žáků božické pobočky ZUŠ Znojmo, tentokrát i za účasti zástupce ředitele ZUŠ Jaroslava Piknera. Konal se v pondělí  9.12.2013 od 17 h v hudebním sále ZUŠ  v Božicích.
V příjemném prostředí jsme si poslechli pětadvacet vystoupení mladých umělců a jako vstupní ouverturu jsme shlédli vystoupení žáků PHH (přípravky). Pak již ve svižném tempu následovalo jedno vystoupení za druhým a nejen já jsem byl letos potěšen celkovou kompozicí Vánočního večera.
Pro mě osobně pak bylo nejhřejivější vystoupení Jany Horáčkové. Na zobcovou flétnu totiž zahrála mou hodně oblíbenou skladbu Good King Wenceslas. Maně jsem si přitom vzpomněl na vystoupení božického pěveckého sboru kdysi před léty, kdy pod taktovkou Evy Pfallerové tuto anglickou píseň zpívali v sále božického kulturního domu.
A vůbec si myslím, že vystoupení Pavlíny Maruštíkové, Hany Suchánkové, Anety Komínkové, Jany Horáčkové a Veroniky Babčanové snese docela přísná umělecká měřítka. Měl jsem letos dojem, že kvalitativní posun úrovně žáků božické pobočky ZUŠ je zcela zjevný.
A tak jediné, co mi dneska v sále ZUŠ v bývalé české menšinové škole chybělo, byla účast řady božických osobností, které zde dle mého názoru neměly chybět. Účinkující i učitelé ZUŠ si zasloužili plný sál.

                                            Ladislav Nevrkla



























Žádné komentáře:

Okomentovat