sobota 4. června 2016

Fotbal: Marný boj Jezeřan

Tak jsem dneska přemýšlel, na které fotbalové utkání se zajedu podívat. Vlastně jsem už od včerejška věděl, že pojedu do Horních Kounic. A tak jsem jel a nebyl jsem zklamán.
I.B: Horní Kounice - Jezeřany-Maršovice 1:0 (1:0). Branku dal ve 22´ Zdeněk Záviška. Zápas řídil Aleš Richter.


Přijel jsem až v 8´, jelikož jsem ještě doma musel asistovat při zavařování třešní. To bude letos poměrně ojedinělá činnost, protože třešní a jiného ovoce, abyste pohledali .... V té době byli v tlaku domácí. Předváděli slušnou kombinační hru a zvláště hráč č. 16 bavil diváky pěknými technickými kousky i rychlým pohybem. Tuto územní převahu nakonec korunovali ve 22´ šťastnou brankou. Vedení 1:0 pak dobrou a zodpovědnou hrou udrželi až do konce.
Co jsem cenil u obou týmů, že na sebe hlavně vzadu mluvili, že rozehrávali do praporku, že hráči byli stále v pohybu a že jsme se celých devadesát pět minut měli na co dívat. Výborná byla taky uzená klobása o přestávce a tak jediným mínusem byla marná snaha hostů vydolovat aspoň bod!!! Samozřejmě, že do Kounic si jeli pro tři. Dlužno však dodat, že mě Kounice hodně překvapily, hrály s přehledem a měly dobrého gólmana, který sice občas zdržoval, ale na druhou stranu to bylo součástí taktiky a hlavně domácí zklidňoval.
Sudí A. Richter řídil zápas s velkým citem pro hru, rozdal řadu žlutých karet a dokázal si vždycky zjednat respekt. Celkově mělo utkání solidní úroveň a vítězům našeho OP z Hevlína přeji, aby do I.B příští sezonu vstoupili s takovým nasazením, s jakým vyhráli letošní přebor. Chci věřit, že se tam potkají s oběma dnešními soupeři, i když naděje Jezeřan po dnešku opět trošku oslabila. Ale ještě mají dva zápasy před sebou a určitě svou kůži neprodají lacino.

P.S. Divím se, proč Horní Kounice drží své béčko. Trapnou hrou, kterou před týdnem předvedly v Čejkovicích (III.B), nemůžou být žádnou zásobárnou pro kvalitní áčko.
         (lan)









































Žádné komentáře:

Okomentovat