sobota 30. června 2018

Letošní předtančení v režii hodové chasy. Klobouk dolů! (dopl. foto)

Mohlo mě to ťuknout, když jsem dostával průběžné informace, že se hodová chasa schází pravidelně a často a to i několikrát týdně, aby pro nás připravila letošní předtančení. No a pět minut po dvanácté (ale zaplaťpámbů za to) jsem se dozvěděl, že prostě celé letošní hody jsou hodně v režii samotných hodovníků a předtančení doopravdy připravili, nacvičili a předvedli ve vlastní režii a ve výborném provedení. Prostě: Martino, Romane a celá hodovní chaso, klobouk dolů!!!


Potěšili jste určitě nejen mě, ale mě se vším všudy! Strávil jsem s vámi prakticky celý den a byl jsem nadšen!!! Ta vaše samostatnost, rozhodnost, disciplinovanost, zodpovědnost, ale taky radost, úsměv, zpěv na každém kroku, to mě oslovilo a dostalo. Že to bylo náročné?  O tom nikdo nepochybujeme. Že na vás padne únava? Tomu se vůbec nedivím. A že někomu bude ráno jako po koťatech? Taky jsme byli kdysi dávno mladí a taky nám ráno občas bylo jak po koťatech... Ale že by nás vůbec napadlo zorganizovat si všechno sami? To nás teda nenapadlo. Takže  z mé strany pochvala velikánská a taky obdiv!!!

 Zapomenout přitom nechci na pořadatele, na obec, kteří zajistili to okolo včetně zapůjčení hezkých krojů.

P.S. Další foto z předtančení zítra.
          (lan)








































































...a v neděli už byla hodová chasa zase připravená:







Žádné komentáře:

Okomentovat