čtvrtek 7. listopadu 2019

Kolikátí jsme v tabulce?

První fotbalový Pamětní diplom dostal
Bohoušek
Jednou z fotbalových legend Božic je Bohumír Petr. Bohoušek, jak mu všichni, kteří se s ním znají blíž, říkáme. Nedávno oslavil své x-té narozky a nás napadlo, že bychom lidem, kteří s božickým fotbalem spojili dost velkou část svého života, mohli udělat trošku jiné fotbalové radosti. Podporu jsme našli u vedení fotbalového oddílu i obce.
Bohouška teď trápí zdraví a tak jsem ho tento týden navštívil. Snad měl radost, jeho známý záblesk v očích svědčil o tom, že na svůj milovaný fotbal myslí i v těchto chvílích. A když si důkladně prohlédl náš dárek, tak se na mě podíval a pravil: A kolikátí jsme v tabulce? Byl jsem rád, že jsem mu mohl sdělovat jenom samé dobré zprávy o našich posledních fotbalových výsledcích a v duchu jsem si slíbil, že mu při příští návštěvě vezmu vytištěné reporty z posledních pěti zápasů božického Áčka!!! To se mi psalo dobře (s přivřeným okem i o zápasu s Prosiměřicemi) a tak ať si Bohoušek počte!

                           (lan)

Žádné komentáře:

Okomentovat