neděle 17. listopadu 2019

Za nevinné oběti dopravních nehod

Maminka s malým
Kryštofem už nejsou
mezi námi...
Pravidelní čtenáři tohoto blogu ví, že zde dlouhodobě upozorňuji na nebezpečné dopravní situace, neřešená nebo špatně řešená silniční opatření (viz mackovická křižovatka). Tentokrát jsem trošku váhal, zda informovat o tragédii, která se stala tento týden na státní silnici mezi Vranovskou Vsí a Pavlicemi.


Obětí nezodpovědného a nebezpečného hazardéra se stala 26letá mladá maminka a její 4měsíční syn Kryštof. Musím přiznat, že nás tato tragédie zasáhla ještě o trošku víc než jiné podobné, protože tyto nevinné oběti patří do naší širší rodiny.
Vyslyšel jsem prosbu maminky zesnulé Markéty a babičky Kryštůfka a dávám na vědomí její prosbu o pomoc. Co lze udělat kromě soucitu a vyjádření nejhlubší soustrasti? Já můžu slíbit, že budu i nadále neúnavně bojovat, aby se nebezpečné silniční úseky upravily, aby stát zastoupený ŘSD a krajskými SÚS nestrkal hlavu do písku a konal. Asi 5 km odtud směrem na Moravské Budějovice (nad Pilou Grešlové Mýto) projíždíte taky takovým horizontem. Na rozdíl od toho pavlického byl už kdysi dávno snížen a i díky tomu zde dopravních nehod ubylo, nezmizely-li úplně. Sníženo bylo někdy v letech 1939-1945. To už je dost dávno...

A zde výzva paní Jitky:
Nerada dávám osobní příspěvky, ale rozhodla jsem se bojovat....vinou bezohledného řidiče již není mezi námi moje dcera a její malý syn. Proto prosím o pomoc proti těmto "řidičům" , ať se konečně něco děje a přestanou umírat na silnicích nevinné lidi. Prosím , pomozte mi.

P.S. Poslední rozloučení se zesnulými bude ve středu 20.11.2019 v Moravských Budějovicích.
                                                 (lan)


2 komentáře:

  1. smutné a pravdivé..je mi to moc líto...Vít Doležal

    OdpovědětVymazat
  2. Ve Znojemském týdnu z 18.11.2019 píšou: "...Řidič osobní Audi A6 s rakouskou registrační značkou...zcela nesmyslně ve velké rychlosti předjížděl na dvou plných čárách nákladní automobil a v protisměru se střetl s osobním VW Passatem... V Passatu přišla o život 26letá řidička, která cestovala se svým malým dítětem.... čtyřměsíční dítě za dva dny zemřelo. ... Osádku Audi měli údajně tvořit Turci žijící v Rakousku." Znojemský starosta Jan Grois v témže čísle ZT píše: To, co se stalo v Pavlicích, je obrovská tragédie. ... Již minulý týden jsem telefonoval starostům Pavlic a Grešlového Mýta a nabídl jim pomoc při řešení problémů s bezpečností dopravy. Musíme analyzovat, jaká opatření může udělat obec, jaká dopravní policie, kraj a Ředitelství silnic a dálnic. ... Věřím, že se podaří najít nějaké řešení.

    OdpovědětVymazat