čtvrtek 17. listopadu 2016

Fotbal: Za Karlíka budeme bojovat! (dopl.)

Karel Vávra s číslem 14
Kdo viděl úterní přátelský fotbalový zápas Česko - Dánsko, musí mi dát za pravdu. Premiérový reprezentační gól Antonína Baráka jako by z oka vypadl gólu, který dal v zápase se Starým Petřínem 23.10.2016 náš skvělý hráč Karel Vávra. Rozdíl je jeden jeden a z mého pohledu dosti podstatný:


Zatímco Antonín Barák se raduje z prvního zářezu na reprezentační pažbě, našemu "Karlíkovi" hlavní sudí utkání  gól upřel! Nezbývá, než se obrátit oficiální cestou na fotbalové orgány OFS Znojmo a požádat je o změnu v zápise střelců. Nejde jen o nějakou zbytečnou administrativní chybu, jde především o spravedlnost a měření jedním metrem. Já totiž mezi gólem Karla Vávry v okresním přeboru a gólem Antonína Baráka za českou reprezentaci nevidím vůbec žádný rozdíl.

Věřím, že si obě situace pamatujete. Náš brilantní technik Kája si ve 47´ odražený míč centrovaný z rohového kopu připravil na hranici šestnáctky a prudce vypálil. Střela se otřela o petřínského obránce Kašpárka a skončila v brance. I já jako hlasatel jsem ohlásil střelcem branky našeho Káju! Jaké však bylo moje překvapení, když jsem se v zápise o utkání dočetl, že jako oficiální střelec branky byl zapsán Michal Kašpárek! A tak jsem si to ve svých záznamech opravil a napsal i do zprávy o průběhu utkání, které jste si přečetli na webu OFS, ve Znojemsku a ve Znojemském týdnu. Nechtěl jsem jinak dobrý výkon pana rozhodčího Petra Nikolaie rozporovat. Pocit nespravedlnosti vůči Kájovi jsem však vnímal. A nebýt teď reprezentační branky Antonína Baráka, který vypálil, střela dokonce mířila mimo branku, ale trefila dánského hráče a ten odraz si to zamířil do vinglu dánské branky, už bych se asi ani otevřeně neozval!

Když jsem ale v úterý viděl tuto branku Antonína Baráka, cosi se ve mně hnulo a ten pocit nespravedlnosti vůči Kájovi jsem se rozhodl nějak řešit. Věřím, že to pro STK OFS Znojmo nebude žádný velký problém. Přece nechceme, aby se nad tímto zápasem vznášel zbytečný stín.

K tomu si více přečtěte na http://probozice.blogspot.cz/2016/10/fotbal-remizu-jsme-uhajili.html
OP: Božice - Starý Petřín 1:1 (0:1). Naše branka padla po střele Karla Vávry. Tu nešťastně tečoval domácí obránce Michal Kašpárek do vlastní sítě.
O tom, že si petřínský obránce nedal úmyslný vlastní gól, svědčí i report na webu Starého Petřína: Druhý poločas jsme začali špatně a hned v úvodu hloupě inkasovali. Opět se nám nepodařil po rohovém kopu zachytit odražený míč, který jsme si ještě nešťastně ztečovali za záda Zdenka. Inkasování tak hloupého gólu nás trochu srazilo a chvíli nám trvalo se do utkání zase dostat. (viz http://tjpetrin.cz/sestava/zapasy-reporty/zapasy-sezony-20162017/tj-bozice-tj-stary-petrin-11-01/).
                   (lan)

Žádné komentáře:

Okomentovat