sobota 19. listopadu 2016

Fotbalová "dodělaná" aneb Tak jsme se tu všichni sešli (dopl.foto)


Pumpido dirigoval páteční dodělanou ...
Na posezení po skončení posledního podzimního zápasu v neděli 6.11.2016 plynule navázala fotbalová "dodělaná" v pátek 18.11.2016. Zatímco první posezení v Hostinci u Kudličků bylo takové decentní a oficiální, stala se pátečně sobotní dodělaná v klubovně na hřišti jakousi rozvernou fotbalovou férií a taneční párty.


Návštěvníci přicházeli, odcházeli, jedli výborné masíčko, pili vybraný alkohol, výborně se bavili bez nervozity, že zítra budou muset na hřiště podat maximálně zodpovědný výkon a nakonec se hrálo, zpívalo a tančilo. Byla to sice plánovaně "panská jízda", ale zábava to byla náramná.
Byl jsem též pozván (kluci, dík!), ale přijít jsem mohl až po návratu z vynikajícího koncertu Ondřeje Havelky a jeho Melody Makers ve znojemském divadle. Hned po vstupu jsem dostal jasný pokyn: Odložte si bundu, čepici i fotoaparát, dneska to není pro "paparazzi"! Vzápětí ale následoval dotaz: A kde máte ten nový foťák? No, ten jsem nechal raději doma  ... To pro jistotu, kdybych si čirou náhodou šel ráno do obchodu pro "husí kolena"!
Řeč jsem hodil s Broňou, Zdeňkem, Peťou, Honzou ml., Kamilem, Jarou, Marou, Jirkou kapitánem i Jirkou vedoucím, starostou Karlem i nedávným prezidentem oddílu taky Karlem a Karlíkovi jsem vysvětlil, proč za něho budu bojovat .... Paťovi jsem udělil čestnou cenu Nejhlasitějšího božického fanouška a pozdravil jsem se i se všemi dalšími účastníky, byť tam nebyli všichni, kdo mohli přijít.
Vnukovi Dominikovi vzkazuji, že byli i Burlaci od Kabátů. Když pak Pumpido pustil mou oblíbenou od Wohnoutů, byl to signál k mému ústupu. Hlavně proto, že bylo už po půlnoci, vše podstatné už bylo řečeno, vypito (třeba výtečný Fidelův elixír) a taky proto, že jsem přicházel o hlas a o to jsem už nestál vůbec. Pět mladých mohykánů to však s mladickou výdrží táhlo až do rána bílého... Ta výdrž se jim v jarní sezoně bude určitě hodit. Jak řekl v krátkém zhodnocení uplynulé sezóny náš trenér Mira Tkadlec: "Nebylo to špatné, ale mělo to být lepší!" A na jaře určitě bude!

P.S. Féerie či férie je cirkusové představení s dějem a překvapivými prvky. I s takovými momenty jsme se včera v klubovně potkali.
      (lan)
Tož na zdraví!



Pane starosto, aspoň pět nových kopačáků...!


Co sem to ještě chtěl? Jo EET!!!

Zdeno, zítra deš ke zkoušce ...


... Zdeněk tomu vůbec, ale vůbec nevěří!

Tak ještě jednou ...

Není to s námi tak vážné, pánové ...

Kamil předcvičuje: Vypnout prsa, břicho zastrčit ...





Pořádně jim to namíchej ...!


Tak to bylo, pánové ...


Musím poslat tátovi, aby viděl, o co přišel ...

Fidelův elixír


Tak jsme se tu všichni sešli...

Kdo neskáče, není Čech! Hop hop hop ...

Má drahá, dej mi víc ...!

Safra, zavřel jsem pořádně sklep...?:

Na Srazu českejch bohémů:





Žádné komentáře:

Okomentovat