neděle 27. listopadu 2016

Pod masnou to zvládneme bez značek

Naše anketa ukázala, že více řidičů je přesvědčených o tom, že průjezd po silnici Pod masnou zvládneme bez dalších značek, že jsme řidiči zkušenými a ohleduplnými.


Já mám bohužel i opačnou zkušenost, naposledy ze včerejška. Mladá řidička jedoucí zespodu nahoru viděla, že sjíždím dolů, ale bohužel jela si dál, jako by se nechumelilo. Tak jsem u Ladíka Procházky zastavil, hodil zpátečku a zůstal stát aspoň zčásti na prostranství, které si naproti svému domu upravil Marek Kročil. Abych s nezkušenou řidičkou brnkal o sebe zrcátky, to se mi doopravdy nechtělo.
A podobně to tam bude vypadat, až přijde mráz, ledovka, námraza a náledí! Vzpomeňte si pak na tuto anketu. Značky o přednosti tam prostě patří. Ne že ne.
                      (lan)


2 komentáře:

  1. No vidíte a já se tam každé ráno míjím s několika auty a uplně v klidu.Je to o lidech.Nikdo normální si nechce rozbít auto

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je míjení a míjení. Mně jde o ten úsek od Škrabalových po Dvořákovo. Řekneme si to po skončení uzávěry v Božicích.

      Vymazat