úterý 14. února 2017

Na podporu nemocné Nikolky a její rodiny

Ani se mi tomu věřit nechtělo, když jsem v uplynulých dnech zachytil informaci o hledání vhodného dárce kostní dřeně, která by pomohla při léčbě malé Nikolky. Taková zpráva je vždycky působivá i smutná zároveň. Mě se taky dotkla trošku víc, protože jsem tátu Nikolky Martina kdysi v Břežanech učil.


A tak mě na druhé straně potěšilo, že nás taková zpráva nenechává chladnými a každý se snažíme nějakým způsobem pomoci a potěšit. Četl jsem, že výtěžek ze vstupného na nedělním karnevalu v Břežanech byl věnován právě rodičům malé Nikolky.
Věřím, že nelehký boj malé Nikolky a její rodiny bude úspěšný.

P.S. Našel jsem taky na svém blogu záznam ze zápasu III.B tř. z roku 2014, kdy jsme s Břežany koncem října na hřišti v Břežanech hráli:
"Od prvního kopnutí do míče bylo jasné, že domácí budou vycházet ze zajištěné obrany v čele se spolehlivým gólmanem Novákem a vynikajícím stoperem, nestárnoucím Nevoralem, a dlouhými pasy se budou snažit využít střeleckého umu Martina Fajmona. Ten měl v 55´ jednu z největších šanci zápasu, ale ani takový vyhlášený střelec nedal. Naštěstí."
Dneska bych tam opravil právě to poslední slůvka: Ať mají Martin, jeho partnerka Verča a jejich malá Nikolka velké ŠTĚSTÍ!

                (lan)


2 komentáře:

  1. Bohužel další holčičkou je I malá Kačenka od Laduly Michálkové rodačky z Mackovic,která taky potřebuje materiální pomoc.Je to smutné,přeji holčičkám brzké uzdravení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minulý týden Nikolka odešla na věčnost.

      Vymazat