sobota 28. července 2018

Božické otevřené sklepy 2018

Každý rok je to jinak a každý rok se podívám jinam. Letos jsem to vzal tak trochu reportážně a nikde jsem se tak moc nezdržel. Přesto jsem zase nenavštívil všechno.


Začal jsem u "Kopečkářů", a to konkrétně ve sklípku Jary Dosoudila. pak jsem v cuku letu proběhl obecním sklepem s tematicky vyzdobenou rotundou ke 100. výročí vzniku republiky. A už jsem mířil k vínobusu, abych se dopravil do Sklepní uličky u Borotic. Tam jsem se pozdržel u sklípku rodiny Zatloukalovy, počkal na začátek vystoupení Georgiho a už mi Ivan pomalu ujížděl...ještěže po pár metrech zastavil Mužákům  z "Kinic"! V plné busu bylo na padnutí, připadal jsem si jako v povídce Š+G Moje jízda tramvají....Ale šťastně jsem "vypadl" na zastávce u Pajerových a pomaloučku se šoural do své dnešní konečné, ke sklepu Tomáše Rauše. Bylo tam příjemně, úsměvno, hodně návštěvníků a výborná countryová kapela. S těmi jsem si zazpíval a vydal se na cestu k domovu!
Tak jsem letos minul řízenou degustaci na Pustině a vlastně jsem pořádně neslyšel ani Mužáky, ani Neoveskou cimbálovku. Ani jsem nedošel k Marovi Zifčákovi a Romanovi Himalovi, kde jsem loni poseděl nejdéle...
Úmorné vedro a moje vytržené zuby se letos podepsaly na tom, že jsem Božické otevřené sklepy výrazně zkrátil. Zato zbytek naší rodiny je pořád někde u sklípků...určitě se jim tam líbí! :-)

             (lan)



















































Žádné komentáře:

Okomentovat