sobota 7. července 2018

Na hostěradické pouti jsme brali bronz

Stará garda Božic v počtu 14 mužů (a trenér Mira Jandásek s asistentem Ivanem Marekem) se i letos zapojila do fotbalového turnaje "Old Man´s" v Hostěradicích. K pouťové náladě přispěly kolotoče, počasí i celkem dost diváků a všeobecně dobrá nálada.


Na celkového vítěze turnaje jsem nečekal, shlédl jsem se zájmem naše dva mače, naložil jsem Ivana a Bohouška a upalovali jsme k Božicím, abychom shlédli podobné drama na MS mezi Anglií a Švédskem.
Naše "old"-borce jsem pro jistotu vyfotil před zahájením turnaje, kdy ještě byli svěží a veselí.
S Vícenicemi to v 21´ vypadalo nadějně, anžto Honza Sz.ml. dal kontaktní gól na 2:1 krásným panenkovským dloubákem pod víko. Jenže ještě do poločasu nám hosté od Náměšti dali další dva banány na 4:1. Žápíkův  gól levačkou v 38´ jsem neviděl, neboť jsem u baru  rozebíral s domácími příznivci nespravedlivý osud a problematické řízení letošního okresního přeboru ze strany OFS. Bylo to tedy 4:2, ale v 60´ zatloukli hráči Vícenic hřebík do naší rakve a zápas uzavřeli za stavu 5:2.

Dali jsme si 20ti minutovou pauzu a vyzvali jsme k boji domácí veterány. Řadu z nich jsem poznával, neboť proti nám před měsícem hráli mistrovský zápas o udržení v okresním přeboru. Tenkrát jsme jasně zvítězili, dneska nám stará garda ukázala, že v Hostěradicích fotbal hrát nezapomněli. První půlku jsme udrželi vyrovnanou a díky dvěma brankám Honzy Sz.ml. to bylo 2:2. Ve druhé půli už jsme nestačili ani s dechem, ani se silami a domácí nám přidali ještě pět včeliček do kožichu. Já jsem taky jednu dostal do rtu, ale překvapivě jsem neotekl. Díky Žapíkovi jsme korigovali na 6:3 a konečný výsledek tak byl 7:3 pro Hostěradice.
Náš kapitán Honza K. tak přebíral pohár za 3. místo.
Na turnaji bylo příjemně, snad ani kotník našeho ostrostřelce Honzy Sz.ml. neotekl moc. Takže přátelé z Hostěradic, za rok zase nashle.
        (lan)































Žádné komentáře:

Okomentovat