sobota 15. února 2014

Okénko sousedů: Na Božické!

Tak jsem se dneska po delší době zase ocitl na Božické! Lépe řečeno na Božické ulice. Že tato ulice zatím pořád končí v polích mi ani za mák nevadí. Jenom tiše závidím našim sousedům ze Šanova, že už dávno přišli na to, že ke "střediskové" obci, která nemá - podobně jako my - slavnou historii, aby byla prohlášena městysem, stačí i ty "drobečky".
Jedním z viditelných symbolů je pojmenování ulic v obci. Je doopravdy s podivem, že to v Božicích zatím stále nikomu nedocvaklo a hledají se jenom trapné výmluvy, proč to nejde.
Svým způsobem mi to může být jedno, ale dodnes mi vrtá hlavou, proč se o to nepokusil už první porevoluční starosta naší obce, který se jinak snažil, aby se naše obec zviditelnila a dohnala manko z předcházejících let. Stavěl, budoval, zakládal, podporoval kde co, ale na ulice nějak zapomněl. Fakt by mě zajímalo, proč?!

P.S. Jinak paní, s níž jsem na této ulici setrval v živé diskuzi, pozdravuje paní Hruškovou, svou bývalou kolegyni v obecní funkci. I ona byla hrdá na to, že už tenkrát měli v Šanově pojmenované ulice pro dobrou orientaci nejen svou, ale hlavně návštěvníků a hostů.

                Ladislav Nevrkla

Žádné komentáře:

Okomentovat