sobota 3. května 2014

Smutně podmračená, občas deštivá a větrná. Taková je první májová sobota

Na dnešní sobotu jsem se docela dost těšil. Před námi bylo (a je) plno rozmanitých akcí a tak jsem si spíš říkal, jak to všechno skloubit dohromady. Počasí to nakonec vyřešilo za nás.
Na rybářské závody se teprve za chvíli chystám, němečtí krajané, kteří se scházívají pravidelně první sobotu v květnu, se asi sešli letos v malém počtu, viděl jsem dopoledne pouze jedno auto u kostela. Na florbalový turnaj do Břežan jsem se nakonec nevypravil, i když jsem si původně plánoval polední výjezd, a fotbalový zápas dorostu začíná až o půl páté. Všechno prostě hodně negativně ovlivnilo dnešní chladné a deštivé počasí.
A tak největší radost nakonec měly naše vnučky, s nimiž jsem zajel do mlékomatu pro čerstvé nadojené, viděly nejen kravičky, ale i telátko, a u rybníčku za Fučíkovým jsme narazili na pěkně rostlé hlemýždě!
Vlastně ještě jedna zpráva mě hned ráno posmutněla. Parte na skle obchodu oznamuje, že ve věku nedožitých 93 let zemřel pan Alois Blatný. Tak už se s ním nikdy nepotkáme, jak si to pravidelně téměř každý den šine drobnými krůčky na své pivečko. Čest jeho památce!
          (lan)

Žádné komentáře:

Okomentovat