sobota 10. října 2015

Co dělat, když je osm a půl stupně nad nulou?

Odpověď na výše položenou otázku je celkem jednoduchá, záleží jenom na okolnostech, co podniknout. Máme tady na víkend vnučky, tak jsme vyrazili na výstavu exotického ptactva do Prosiměřic.


"Kdybych si to nepřečetl na ProBožice," řekl mi jeden z návštěvníků v areálu prosiměřického chovatelského výstaviště, "ani bych o tom nevěděl." No já jsem k té informaci taky přišel v  týdnu více méně náhodně. I přes ne moc příznivé počasí, sešlo se v klíckách a voliérách docela slušných kousků, pravděpodobně chovatelů z blízkého okolí. "Chtěli jsme výstavu uspořádat už v září, ale chovatelé tvrdili, že jim slepice sedí na vajíčkách," a teď v říjnu už je pozdě" vysvětlovala mi jedna z pořadatelek, proč asi není plno. "Přijďte na přelomu května -  června, to bude určitě veselejší," pozvala mě už nyní na příští výstavu  zmíněná paní. Pokud do toho nic nevleze, určitě se přijdu podívat. A rád.
Po cestě jsem potkal jednoho božického návštěvníka, který se již vracel domů s pytlem krmiva na nosiči. I na kole (možná motorovém) se totiž dá i v tomto počasí dojet až do 12 km vzdálených Prosiměřic. Jen jsme všichni hodně opatrně projížděli "křižovatkou smrti" mezi Práčemi, Prosiměřicemi, Banticemi a Stošíkovicemi. Víte určitě všichni proč. Tento týden tam zase musel přistávat vrtulník a výmluvný křížek v příkopu komentář nepotřebuje.
Škoda toho dnešního počasí, pořadatelé měli připraveno i občerstvení - srnčí guláš a burčák - ale my jsme neochutnali. kromě mě bylo všem z našeho vozidla chladno. Tak příště na prahu léta, nashle ...
                                                                              (lan)

P.S. Škoda, že jsme návštěvu špatně načasovali. Při návratu už se v Práčích chystali na zápas OP mezi domácími Práčemi a Hostěradicemi. Byl bych se býval rád podíval .... Aspoň na poločas. Takhle za chvilku vyrazím aspoň na božický dorost. Kluci hrají dobře a už jsme je dlouho neviděl na vlastní oči ...

       (lan)







Žádné komentáře:

Okomentovat