pondělí 26. října 2015

Dýňohrátky v Božicích už začaly (+ další foto 27.10.)

Vracel jsem se s vnukem z fotbalu z Hrádku a ejhle: za Pastelkami se kutilo a vyrábělo z dýní. A tak jsme zaparkovali a přidali se. Jen tak, neplánovaně.


Za chvíli jsme šli domů, další účastníci malé neformální "dýňopárty" čekali, až bude skoro tma, aby si vyzkoušeli  dýňovou stezku. Dobrý nápad. My jsme si ji na dvoře udělali nakonec taky. Z té "Pastelkové" dýňové stezky jsou poslední tři fotografie.

A tak by to s hrůzostrašnými dýněmi mělo zůstat. Kdo chce, baví se, komu je tento keltský, ovšem z Ameriky importovaný svátek cizí, jde si třeba do vinného sklípku na ochtlík. Nebo posedí s rodinou či s přáteli. Nebo si zajde na pivo. Kapišto?
A na nějaký ten halloweenský horor se o víkendu podíváme v televizi taky. Mě vždycky nějak divně přitahovaly. Možná proto, že jsem se do tohoto dušičkového času před desítkami let narodil a je mi tato doba dána do vínku. I proto budu v neděli na fotbalovém zápase pouštět něco od mých oblíbenců, německé metalové skupiny Halloween. Jenom musím vybrat co, aby se ochoz netřásl v základech.

Ale stejně: Letos jsem vůbec nikde na polích dýně neviděl! Buď je producenti začali pěstovat dále od silnic, nebo je prostě letos vysadili v daleko menší míře. Nevím ....
                       (lan)













Žádné komentáře:

Okomentovat