neděle 25. října 2015

Fotbal: V Hrádku utrpěl Hevlín první porážku. Jásají v Hostimi (3x akt.+ foto)

Šturala směr penalty vystihl a míč
vyrazil
Odpoledne jsem naložil vnuka a zajeli jsme na druhou půlku do Hrádku. Ani jsem pomalu neměl kde zaparkovat. Tolik aut jsem na okresním fotbale v životě neviděl. Sto, sto padesát??? Nevím! Prostě moc. A podobně diváků na hrádeckém stadionu. Prvoligová Dukla Praha by mohla závidět. Tři sta, čtyři sta diváků???
Zápas IM SPORT OP přivedl do Hrádku vedoucí Hevlín, a to je derby jako hrom!!! Což předpokládám, že na OFS vědí taky!


Nejdřív strohé výsledky podle zápisu: Hrádek - Hevlín 3:1 (2:1)
Branky a vyloučení:



Přijel jsem do Hrádku krátce po zahájení druhé půle a stál jsem blízko domácí branky. Tam se totiž v těchto minutách hrálo. Hrádečtí však tlak ustáli, rychlonohé útočníky Hevlína k ničemu vážnějšímu nepustili a myslím, že je spíš znervóznili. To se ukázalo v 56´, kdy Hrádek podnikl jeden ze sporadických, ale nebezpečných výpadů, a střelec první branky zápasu Haranza hrádeckého hráče fauloval. Neviděl jsem to tak ostře, ale byl jsem po telefonické konzultaci s našimi dalšími diváky, kteří seděli naproti na tribuně, poučen, že to vyloučení bylo naprosto v pořádku a oprávněné. Před chvílí jsem si popis vyloučení přečetl v zápise rozhodčího Strapiny, tak tomu věřím, že bylo.
Hevlín nerezignoval a snažil se vyrovnat. Tuším v 68´ dostal velkou příležitost. Jeden z hevlínských útočníků byl faulován ve vápně a sudí ukázal nekompromisně na značku pokutového kopu. Nevím, jestli kopal osvědčený exekutor penalt Stanislav Pechal, každopádně domácí gólman míč směřující k levé tyči (to už jsem zase s vnukem v jedné ruce, s nekvalitním foťákem v druhé doputoval na druhou stranu), vyrazil a následný pokus o dorážku skončil na boční síti. Hrádeckého hrdinu Tomáše Šturalu jsem zachytil (sice nekvalitně) na snímku! Myslím, že to byl rozhodující moment zápasu. Navíc mám taky názor diváků, že rozhodnutí o penaltě bylo necitlivé a příliš přísné ... Takový už je ale život hlavního rozhodčího.
Hevlín ještě víc znervózněl, hrozba první porážky visela ve vzduchu, Hrádek hrál v pohodě a početní oslabení Hevlína se s narůstajícím časem přece jenom projevilo.
Když už jsem začal balit kufry, anžto vnuk už chtěl jet domů, faulovali hevlínští zadáci někde uprostřed před šestnáctkou. Faul (kapitán Hycl - ŽK) prý však zasluhoval červenou! To neposuzuji, pouze konstatuji. A tak jsem vnuka ještě pozdržel, že se podíváme, jestli náhodou nepadne gól. Stáli jsme za hrádeckou brankou, takže výhled přes sítě byl "výborný", ale to, že se přímý kop povedl, jsem viděl. Střela se vznesla přes zeď a někoho ze zdi tečovala, takže nádherně změnila směr letu - směr letu hevlínského gólmana se však změnit nestačil! Ten šel k levé tyči - míč k pravé!!! Stav 3:1 byl jasný a my mohli pokračovat na parkoviště k našemu autu. Než jsem vnuka připoutal do autosedačky, tak už se trousily davy vesměs spokojených diváků. Hrádek se tak bodově dotáhl na nás a na Práče (všichni po šesti výhrách, pěti prohrách a s 18 body).
Tím, že jsem se ze hřiště vzdálil, jsem už neviděl řádění hevlínských fanoušků, kteří porážku zjevně neunesli. Už v 89´ zasypali hřiště toaletním papírem, který tam bylo vidět i ze silnice z auta. Takže zápas bude mít asi ještě dohru u zeleného stolu.

Nejvíc se však určitě radují v Hostimi. Ti hráli už od 14 hodin a porazili Jaroslavice 4:1. Boj o podzimního vítěze OP tak zůstává dvě kola před koncem stále otevřený. Hevlín má 28, dotírající Hostim 27 bodů. 
A v sobotu 31.10. si to v Hevlíně rozdají mezi sebou!!! To jsem zvědav, jak bude vypadat delegace rozhodčích a jak bude zajištěna pořadatelská služba. Minule, když hrál Hevlín s Práčemi, se mi tam líbilo ...

                      (lan)










Hrádečtí by měli nechat gólmanovi sloužit děkovnou mši

Mého vnuka ani tak vyhrocený zápas nezajímal,
jo, kdyby tak hrály Božice, to by byla jiná :-)!






Kope se přímák proti Hevlínu

... a je rozhodnuto 3:1






1 komentář:

  1. Ze zápisu STK z 27.102015: STK se zabývala zprávou rozhodčího a delegáta v utkání A1A1205 Hrádek – Hevlín a dále protesty obou oddílu o průběhu utkání. STK neshledala žádnou závažnou situaci, která by ovlivnila průběh utkání, proto není důvod dalšího šetření. (lan)

    OdpovědětVymazat