pondělí 29. února 2016

Obyčejný vandalismus!

Zatímco před čtrnácti dny jsem tady informoval o nových informačních tabulích u obecního úřadu a na křižovatce u školy a litoval jsem toho, že jsou v textu opět faktografické chyby, dnes jsem smutný z daleko horší a vážnější věci.


Tabule v Údolí lásky mi skýtala tento nepříjemný obrázek. Komu mohl plánek cyklostezky Údolím lásky vadit, nevím. Musel k tomu onen odvážný jedinec použít i sílu, aby vypáčil laťky, které tvoří rámeček plastového plánku.
Zastavil jsem, nafotil jsem, rámeček i lišty naložil do auta a zavezl na náš obecní úřad. Tam jsem to předal panu starostovi, který slíbil zajistit opravu a uvedení do původního stavu. Jenom bych se přimlouval použít k připevnění lišt vruty místo hřebíčků. I když vandalovi v jeho ničivém tažení nezabrání ani ty vruty.
Člověk se v duchu ptá, kde to vlastně žijeme? Co není přibité, ukradneme, co nás neoslovuje, ničíme, co neznáme, toho se bojíme a co nemusíme, nevidíme ... 

         (lan)



1 komentář:

  1. V tomto případě je asi na vině únava materiálu a silný vítr ... kdo ví.

    OdpovědětVymazat