sobota 25. listopadu 2017

Na božické zabíjačce u nádraží

Na premiérovou Kateřinskou zabíjačku v Pohostinství u nádraží v Božicích jsem se upřímně těšil. Nádherné prostředí, ochotný personál a výborná kuchyně. To všechno umocnilo skvělý zážitek, s nímž jsem se před polednem od nádraží vracel.



Oči by jedly, žaludek si poručí. A tak jsem si dal na úvod mozeček (jako vždycky na zabíjačce, ať už bývala doma, u tchána, na božické zabíjačce fotbalistů nebo dneska u lanďáků), trošku jsem se zahřál červeným svařákem a po jídle to korunoval výtečný kozel.
 Na cestu domů jsem si dal "ovarový talířek". Můj parťák Jara, Mira nebo pan starosta Karel si dávali zabíjačkový guláš. Prý výborný. Když to tak píšu, teď už bych si ho dal taky. Nějak mi vytrávilo, asi jak Vladimíru Menšíkovi v legendárním Bohoušovi. Tak zase za rok. Stejně jako štrúdl nebo šťopičku něčeho ostřejšího. Nakoupil jsem ještě nějaké výrobky, na odbyt šly jako vždycky škvarky, jitrnice, tlačenka .... Koupit se dalo maso a bůček v mnoha podobách, podívejte se na fotografie, které jsem na akci pořídil.
Všem, kteří letos váhali, jestli ano nebo ne, vřele doporučuji přijít. Dokonce je ještě do 14 hodin čas. A za rok na Kateřinskou zabíjačku v Pohostinství u nádraží, neváhejte! Stojí to za to.

              (lan)



























1 komentář: