sobota 18. listopadu 2017

Na Svatomartinském průvodu v Mackovicích

Tak až na pošesté jsem se konečně vypravil k sousedům do Mackovic, abych na vlastní oči viděl jejich velmi pěknou akci spojenou se svátkem Sv. Martina. A musím hned na úvod přiznat, že jsem odjížděl (po vystoupení výborné kapely Lucrezia Borgia) velmi spokojen.


Bylo nás tam z Božic docela dost, pár známých tváří jsem poznal z Břežan, Mackovic i Čejkovic. Organizátorky z Dámského spolku Mackovice to mají zmáknuté a prostředí Mackovic je jak stvořené pro takovouto událost. Gratuloval jsem panu starostovi Vlastimilu Balcarovi k takové podařené akci, velkému množství návštěvníků i výbornému programu a on děkoval hlavně děvčatům z Dámského spolku, že to tak všechno kvalitně zajistily. S Radkem Protivínským a Milanem Seďou jsme meditovali nad uzenou klobásou, trampskou cigárou, červeným svařákem, zimním čajem a žebráka, kterého jsme poslali žebrat zprava, jsme samozřejmě obdarovali obolusem do klobouku....! Jak říkal Radek, levičáci přece nežebrají! :-)
Program byl hlavně podívanou a zábavou pro děti. Kdo chtěl, byl přímo aktivně vtažen do děje, třeba účastí v lampionovém průvodu nebo při rozdávání svatomartinských perníčků.  Koupit jste mohli předměty spojené s obdobím adventu a Vánoc, shlédnout jste mohli pestrý program, který vyvrcholil ohňostrojem! Ten už jsem neviděl, jelikož a protože .... Zkrátka člověk si může vybrat a nemusí vidět všechno. Tak třeba zase za rok!!! Zdravím ještě jednou Mackovice a blahopřeji k podařené akci.

                    (lan)


















































Žádné komentáře:

Okomentovat