neděle 12. listopadu 2017

Svatomartinské otvírání vín u Šíbla v Božicích

Já vím, neměl bych to tak už dneska asi psát, ale protože se na sobotní Otvírání martinských vín objevili také sourozenci Šíblovi, děti bývalého majitele a hostinského pana Rudolfa Šíbla, tak mi snad bude prominuto. Novou božickou akci Otvírání martinských vín pořádalo Pohostinství u nádraží v sobotu 11.11.2017 a začínalo se v 11:11 h.


Návštěvníci, kteří na akci přišli, byli velmi spokojeni. V nabídce bylo 56 vzorků vín od malých i velkých vinařů. Výborná byla i kuchyně a já osobně jenom lituji, že jsem tam být nemohl, jelikož jsem byl pracovně téměř celý den až v Ivančicích. Těšit se tak můžu na zabíjačku, která v Pohostinství u nádraží bude za 14 dní.

              (lan)

Malý doplněk trošku mimo: Pan Rudolf Šíbl byl dlouholetým předsedou fotbalového oddílu Tj Sokol Božice v nelehkých dobách jeho počátků. Byla to parta nadšenců, které pan Šíbl a nezapomenutelný Tonda Hančl, organizační pracovník a novinář, dali dohromady. Funkci Tondy Hančla obsazenou dneska máme, ale funkci pana Rudolfa Šíbla nikoliv a je to velká chyba!!!



1 komentář:

  1. Sourozenci Šíblovi Vlasta a Bob (pána vedle Vlasty bohužel neznám) (me)

    OdpovědětVymazat