neděle 30. září 2018

Benfika se zahřála

Šel jsem se v sobotu odpoledne podívat až na druhou půlku zápasu IV.C tř. mezi domácími Božicemi B a Lechovicemi. Bylo to do poločasu 2:0 a nic nenasvědčovalo tomu, že by se to mělo nějak výrazněji změnit.
IV.C: Božice B - Lechovice 4:2. Naše branky: Tomáš Rauš 2x, Lukáš Soukup a Jan Szabó.


Ve slunečném podzimním odpoledni to byla včera taková oddechovka, kde si diváci zafandili, hosté i s bubnem, dali si trampskou cigáru, něco na pití, poklábosili s kamarády a šli domů nebo ke kulaťáku.
Na naší straně byla vidět snaha řady hráčů dát si gól, zkušení hosté jistily zadní řady (Jožin, Svaťa) a dopředu se drali jenom občas. I tak se jim podařilo vstřelit dvě branky, a to 48ti letým Jiřím Soukupem a 50ti letým Romanem Ďuráčem. Nejvíc jsem byl zvědav na výkon lechovického kapitána, našeho bývalého beka Svati Nevěčného. Fyzičku má stále výbornou, tah na branku taky a já bych ho docela rád viděl v příští sezoně v našem dresu. Fotbalovou kariéru začal kdysi u nás, tak by ji u nás mohl taky zakončit. :-)
V našem týmu jsem si povšiml hbitého krajního záložníka Messiho, líbil se mi i Zdeněk Klimeš, do šancí se dostával Vrbič, branky střílel Tom a nebývale dobře takticky se v závěru prezentoval Ludwa. Na dnešek se rozehrál i Džamp. Nejvíc v zápase trpěl Jožin, který dostal míčem dvakrát na tvář  a do nosu. Nic příjemného, ale snad bez následků. Sudí Koudela byl téměř bez práce, hrálo se vzácné fér.

                                         (lan)





Žádné komentáře:

Okomentovat