středa 12. prosince 2018

ProBožice rozšiřují spolupráci

Kdo se těšil, že ode mě bude mít pokoj, ten se hluboce, ale vážně hluboce mýlil. Nové podněty, nové výzvy a taky zvýšený počet mých čtenářů na mém blogu ProBožice, to vše mě povzbudilo k dalším aktivitám. A aby život v Božicích nezůstával jenom uzavřený a utajovaný pouze v Božicích, budu se snažit, aby to, co se u nás děje, mohl sdílet, co nejširší okruh čtenářů v našem okolí, v našem okrese, kraji, republice i daleko za hranicemi.


Kromě regionálních médií, s nimiž spolupracuji dlouhodobě, budu v kontaktu i s dalšími zajímavými lidmi z branže novinářské, historické i třeba spisovatelské, sportovní či hudební.
Aktuálně jsem našel takovou spřízněnou duši v novém komentátorovi Lidových novin (a doteď komentátorovi ČRo) Tomáši Procházkovi. Napsal jsem mu reakci na jeho středeční komentář v Lidových novinách a byl jsem velmi potěšen i poctěn reakcí pana redaktora. Můj dopis najdete na facebooku Tomáše Procházky a můžete si jej tam přečíst celý. Viz https://www.facebook.com/tomas.prochazkalidovky.7
Věřím, že třeba trojice mých stěžejních témat - život a dílo významné osobnosti Božic, preláta Maxe Mayera, vše, co se týká partyzána a dosud neprobádané vůdčí osobnosti Světlany Antonína Daňka, a život a dílo podnikatele, vlastence, bojovníka za naši svobodu Ing. Jana Fráni stojí za to, aby byly dotaženy do nějakého konce. Taky mě však třeba velmi zajímá osud božického Kina Marta a jiné žhavé otázky božické současnosti, počínaje bezbariérovým vstupem do našeho kulturního domu, přístavbou nebo stavbou mateřské školy, stavbou nové sportovní haly a taky vše o vodě v Božicích, až po takové lapálie, jakými jsou třeba neexistující kousek zábradlíčka kolem jednoho nebezpečného chodníku nebo rekonstrukce dalšího nebezpečného místa - pojezdového chodníku u božického hřiště. Toho všeho si budu všímat a o tom všem budu své čtenáře informovat.

                    (lan)


Žádné komentáře:

Okomentovat