středa 19. prosince 2018

Vyšel poslední letošní zpravodaj. Příští rok jenom čtyřikrát

Chlapi a děvčata, díky....
Je to takové radostné a optimistické čtení, které plně odpovídá spokojenému životu současných obyvatel naší obce. Vše se daří podle plánu a tak jenom ti fotbalisti jsou v trojce až druzí! Co s tím?


Jiné názory se nenosí, netradiční aktivity nejsou zrovna žádoucí a dělat něco bez požehnání úřadů? Jako by nebylo. Už se zase těšíme na Jéžíška! Copak nám letos nadělí? Copak asi dostanem od Jéžíška? To bychom rádi věděli. Já asi nic, protože jsem zlobil.

A co s tím druhým místem budou dělat naši fotbalisti? Třeba si v pátek zvolí na své valné hromadě nové vedení!?
Dvakrát v prosinci vyjížděli naši hasiči. V obou případech k požárům skladu. Jednou do Hrušovan n. Jev. (9.12.), podruhé do Jaroslavic (14.12.). A snad vyjde dotace na nová vrata. Zasloužíme si je. Píšu my, protože jsem taky božický hasič. :-)

V novém roce se těšíme na Školní ples v sobotu 19.1.2019 a na hasičský Fašank v sobotu 2.3.2019. Pak se ještě těšíme na nejvýznamnější církevní svátky, Velikonoce, které letos budou od 19. do 22.4.2018. Začnou ještě o dva dny dříve velikonočním hrkáním a velikonočními prázdninami našich dětí a vnoučat.
Jarní prázdniny mají školáci na Znojemsku 11. - 17.2., na Uherskohradišťsku 25.2. - 3.3. a na Vysočině 4.3. - 10.3. 2019 a volno budeme mít i ve středu 1.5. a ve středu 8.5.2019. Tolik štěstí a radosti, aby jeden v naší republice, kvetoucí to zahradě, pohledal.

Děkuji všem svým čtenářům za důvěru a můžu slíbit, že na rozdíl od obecního tištěného periodika, které sníží svou frekvenci na čtyři čísla ročně (místo dosavadních šesti), já budu otravovat božické ovzduší tak často, jak moc mě oživí šém! A taky když budu mít munici. Třeba naše božická historie mi nabízí pořád tolik možností, že spíš přemýšlím, kdy to všechno přečíst, zpracovávat a publikovat.

P.S. A taky děkuji Dušanovi, že mi zase vrátil úsměv na tvář. Najednou se cítíte zase jako v  kočáře.

             (lan)

Žádné komentáře:

Okomentovat