pondělí 11. března 2019

Co napáchala vichřice z neděle na pondělí v Božicích a okolí?

Skoro bych řekl, že nic. Viděl jsem jednu ulomenou suchou větev na silnici. Jediným pro mě viditelným dokladem silného poryvu větru tak bylo náš "medvěd" před vchodem našeho domu.


Běžně parkuji pod oknem. Nad ránem jsem proto koukal, že auto stojí před vchodem. Pak jsem si uvědomil, že jsme tam v podvečer zjišťovali nějakou závadu, já pak vylezl z vozu - a už jsem ani nezařadil rychlostní stupeň, ani nezatáhl ruční brzdu! A byl jsem po zásluze potrestán. Silný vichr s milým skoro dvoutunovým meďourem šoupl něco přes půl metru směrem na východ, aniž by vozidlo opustilo parkovací koridor. Jak k tomu podotkl jeden můj známý: Kdyby bylo dobře pojištěné, tak by si je vítr odnesl! Na tom něco může být....
A co vy? Potrápil vás předjarní orkán?

                    (lan)

2 komentáře:

  1. Ráno v 4.30 byly mezi Božicemi a Boroticemi na silnici polámané větve,místy vyvrácené stromy.....

    OdpovědětVymazat
  2. Třeba v Práčích ohrožovala zaparkovaná auta "jezdící" popelnice. Naštěstí ji vichr "napresoval" na kandelábr pouličního osvětlení a to tak šikovně, že už ve své nebezpečné pouti nepokračovala.

    OdpovědětVymazat