pátek 7. února 2020

Jsem profík!

KaKáčko dneska zářil spokojeností
Průběžně se opět zastavujeme u turnaje v kulečníku. Než jsem se nadál, byl souboj, který právě probíhal, u konce, takže jsem ani foto nestačil pořídit. "Udělal jsem ho za pět minut," chlubil se spokojený Kamil. "Tak to tam napište," přidával se další účastník turnaje. To ho vyzvu co nejdřív taky...."


No, tak jen aby se hoch nakonec nedivil... ono to někdy padá samo a příště je to jak na klouzačce.
Do turnaje už zasáhli všichni účastníci a tak se snad do konce února, letos do 29., jak vědí nejlépe ti, co slaví, dočkáme skončené základní části. I když teď si uvědomuji, že jsem se zapomněl zeptat, jak je na tom jeden z favoritů, Vasyl. Tak zase příště.

             (lan)

KaKáčkův vítězný zápas v tabulce není... Fotil jsem ji předtím




Žádné komentáře:

Okomentovat