neděle 22. března 2015

Tržnice: Otvírá Hostinec u Šíbla (akt.+foto)

V pondělí 23.3.2015 otevřel oficiálně svoje dveře Hostinec u Šíbla. Provozní doba je od 9 do 18 h a v nabídce je obvyklé občerstvení (pivo, limo, káva, čaj, ....), denní menu i minutky.
Tak nezapomeňte a přijďte znovuotevřenou tradiční božickou hospodu (s novým hostinským i kuchařem v jedné osobě) navštívit.
Jak jsem zjistil, bylo otevřeno již v sobotu 21.3.2015.
Vyvěšen je rovněž jídelníček s týdenním menu. Určitě si vyberete ze dvou jídel a polévky, jeden chod (polévka + jídlo) za 69 Kč. 
V pondělí jsem neváhal a do hostince U Šíbla jsem zašel osobně. Byl jsem mile překvapen velmi pěkným interiérem a ochotným panem hostinským. Už venku jsem si přečetl nabídku, všiml si, že se vše od včerejška změnilo a tak jsem vkročil. Pár fotografií snad utvoří dobrou představu, jak to teď v hostinci U Šíbla vypadá. Dal jsem si jedenáctku staropramen, který se zde výhradně čepuje, a využil i nabídky z jídelníčku. Pivečko bylo jak křen a míchaná vajíčka ve mně zmizela rychlostí blesku! Ještě jsem nakoukl do salonku, který se otvírá pro uzavřenou společnost nebo při větších akcích. Menu na každý den nabízí dvě jídla a polévku a vůbec bych se nedivil, kdyby se v Božicích objevilo to, s čím se běžně setkávám v práci, že nám soukromý rozvozce vozí vybrané jídlo ze tří vývařoven!
Do Božic přichází nový živnostník a nezbývá, než mu popřát úspěšný start a hodně spokojených zákazníků.

                      (lan)












Žádné komentáře:

Okomentovat