sobota 26. března 2016

Kulečník: Je dobojováno aneb jak jsem přišel s křížkem po funuse (dopl.)

Vítěz Vasil
Nádherné milostiplné svátky velikonoční byly také příležitostí dohrát letošní turnaj v kulečníku. Tak se to semlelo všechno naráz, že když jsem přišel dneska po vzkříšení zjistit, jak se věci mají, tak bylo dobojováno. Už jenom sedm kulí jak v Sarajevu zůstávalo němým svědkem nelítostných bojů o posty nejvyšší. Největšího bojového ducha nakonec prokázal náš Vasil z Pastelek. Blahopřejeme.



Všechny rozhodující zápasy se stihly během včerejška a dneška. Já měl smůlu, že jsem včera držel půst a do krčmy jsem se nešel podívat ani na sport a dneska jsem musel dělat taxíkáře a když jsem se přišel podívat, jak jsou zápasy daleko, bylo dobojováno. Vítězové slavili asi někde jinde a bronzoví zrovna usedli do pohodlných fotelů vedle kulečníkové stolu.
Druhé semifinále svedlo ke stolu Jaru a Mariána. Natrénovaný Jara zdolal Mariána docela hladce 2:0, po setech 2:0 a 2:1. Hodně mě mrzí, že jsem neviděl finálový prvorepublikový československý souboj mezi Jarou a Vasilem. Že jsou oba božickou kulečníkovou špičkou, víme všichni, kteří jen tak po očku zašilháme ke kulečníkovému stolu. Viděl jsem je v tréninkovém utkání na Zelený čtvrtek a byla radost uhýbat před zadní částí jejich tága!!! Zápas musel trvat dlouho (třeba mi někdo něco sdělí), protože Vasil nakonec Jaru udolal 2:1, po setech 2:0, 1:2, 2:0! V následném souboji o třetí místo nedal odpočatý a natěšený Jiří Mariánovi žádnou šanci a celkem s přehledem zvítězil 2:0, po setech 2:0, 2:1. Já už jenom zastihl stav stolu po právě skončeném souboji! Určitě poznáte, o čem to je!!!

Celkové pořadí turnaje Kulečník 2016:
1. Vasil Juras
2. Jara Jandásek
3. Jiří Pavelčík
4. Marián Vávra

"Starostův pohár" za vítězství v základní části získal Jara Jandásek se ziskem 24 bodů. Cenu už určitě s chutí vypil.

                         (lan)
Konečná tabulka

Letos je dobojováno ...

Jara ...

Jiří ...

Marián


Žádné komentáře:

Okomentovat