pondělí 30. října 2017

Božická Benfika těsné vítězství udržela

Po dlouhé době jsem se alespoň na pár minut zastavil na poslední zápas podzimu našeho B týmu. Počasí nevlídné, já s nákupem v autě a bez foťáku. Ale něco jsem blikl aspoň mobilem.
IV.C: Božice B - Lechovice 1:0 (1:0). Branku dal Marek Szabó.


Potěšilo mě, že jsme přes různé nepříznivé zprávy z konce týdne našli dost sil, abychom se s podzimní sezonou rozloučili důstojně. Soupeř, v jehož barvách nastupují dva naši bývalí hráči Svaťa Nevěčný a Čert, se chtěl proti našim ukázat a bojoval o vyrovnání po posledních chvil.
Samozřejmě, že za chladného deštivého a větrného počasí se nedal předvádět bůhvíjaký fotbal. Já si ale u naší Rezervy daleko víc cením přístupu, radosti ze hry a zodpovědnosti.
S gólmanem Honzou v bráně  jsme měli vzadu jistotu a v poli to pak mohlo rotovat podle letošních pravidel.
Jedinou a rozhodující branku zápasu dal podle zápisu OFS Marek Szabó ve 27´.
Soupiska našich hráčů:

Vedoucím mužstva byl Milan Šperka, trenér Michal Topolčan, hlavní pořadatel Jiří Himal a AR Roman Šob st.

V tabulce přezimujeme na 3. místě s 21 body.







                                      (lan)

Žádné komentáře:

Okomentovat