pondělí 26. března 2018

Poslankyně Jana Krutáková (STAN) v Božicích

V pondělí 26.3.2018 odpoledne zavítala do Božic poslankyně STAN Jana Krutáková, bývalá starostka Moravské Nové Vsi. Sympatická poslankyně se zajímala o vše, co pálí venkovská sídla, věnovala se pak především otázkám spojeným s ochranou životního prostředí, likvidací odpadů a vyjádřila se i k aktuálním politickým otázkám.


Bohužel i se svojí asistentkou dorazila se zpožděním, protože cesta z Jevišovic do Božic byla ve Znojmě blokována silničními zácpami, a já po půl páté odjížděl na setkání badatelů a zájemců o historii do Petrovic u Mor. Krumlova.
I z toho, co jsem viděl a slyšel, jsem získal dojem, že paní poslankyně má velký zájem o řešení problémů moravského venkova především pak v oblasti péče o životní prostředí, otázkám třídění a likvidace odpadů, spaloven, sběrných dvorů, kompostáren i štěpkování.
Na přímý dotaz, kam se řadí v politické škále hnutí STAN, potvrdila názor božického starosty, že hnutí STAN patří spíše doprava než do středu. Náš starosta K. Hala, který v krajských volbách kandidoval za hnutí STAN do krajského zastupitelstva, uvedl, že s touto orientací nesouhlasí a že hnutí STAN v loňských parlamentních volbách nevolil.
Jaká další témata se na setkání probírala, nevím, už jsem byl na cestě do Petrovic. Před chvíli, když jsem se z Petrovic vracel, jsem ve zprávách slyšel, že hnutí STAN zvažuje podat ústavní žalobu na prezidenta Zemana kvůli jeho nejednoznačnému postoji ve vztahu k Rusku v souvislosti s látkou Novičok! Tak to bych se byl býval paní poslankyně zeptal.

          (lan)






Žádné komentáře:

Okomentovat