pondělí 30. listopadu 2020

I do Božic vtrhla dneska zima!

 


Aspoň podle sypače, který dnes ráno projížděl Božicemi po silnici II/395. Šel jsem právě do obchodu a tak jsem trošku nevěřícně koukal na solné granulky, které se po průjezdu sypače válely na silnici.

Na druhou stranu to nekritizuji, jenom to konstatuji. Lepší je být připraven a cvičně projet svěřeným úsekem (pravděpodobně se zapnutými stopkami) než být zaskočen námrazou, náledím nebo několikamilimetrovou pokrývkou mrznoucího deště nebo sněhu. Až přijde skutečná kalamita - jakože každoročně jednou přijde - bude na našich silnicích bezpečněji. Jenom mě to tak nějak nešlo na rozum, že se sype a na hodinách s teploměrem uprostřed kruháku byly +2°C.

                                                         (lan)




1 komentář:

  1. Zpráva HZS JMK 3.12., 12:30 h: Napadl sníh a hned se to projevilo na počtu událostí. Dnes dopoledne jsme vyslali jednotky k 15 dopravním nehodám, což je nadprůměrný počet. Zranilo se při nich osm osob. Nejčastěji jsme zasahovali na Brněnsku a Znojemsku.
    Můj dodatek: Kalamita byla i v Božicích - před 9. h. stálo cca 6-7 kamionu pod kopcem od božické Jednoty ke kinu Marta. V příkopě jsem potkal dodávku ale až za Branišovicemi v odbočce na Vlasatice a na zpáteční cestě odstavený nabouraný linkový autobus též za Branišovicemi směr Pohořelice. Jinak chválím řidiče, dopoledne jezdili velice ohleduplně. Jak se silnice začaly prohrnovat už to zase bylo jako vždycky! :-(

    OdpovědětVymazat