pondělí 16. srpna 2021

Co jsme vlastně zač


 Vyrostl jsem na vesnici nedaleko Znojma v rodině, která se téměř vždy veřejně angažovala. Politicky aktivní byl už můj pradědeček, takže se nebojím říct, že politiku mám tak trochu v krvi. Vystudoval jsem v Brně práva a živím se jako advokát.


 Roky se zároveň věnuji organizování hry LARP, konkrétně připravuji bitvu Helmáč, kde se s přáteli přenášíme do světa Pána prstenů. Jsem dlouholetým fotbalovým nadšencem i funkcionářem a také si rád zahraji deskovky. Snažím se udržovat v kondici a pravidelně cvičím. Jsem zapálený chodec, a proto když mám čas, pohybuji se po městě pěšky, autem výjimečně.


K politice mě přivedla jednak rodinná tradice, ale také současný stav a neefektivita našeho státu, se kterou je třeba něco udělat. Zejména proto jsem se přidal k Pirátům. Líbil se mi náš společný postoj a pohled na fungování institucí. Souzním s pirátskou vidinou nepřebujelého a efektivního státu, který však umí v případě potřeby zasáhnout či pomoct.

V politice jsem pak hrdý hlavně na pokroky v transparentnosti, kterých se nám ve Znojmě daří dosahovat, a to i ze strany opozice. Díky tomu se těším, co přinese naše další působení. Rád bych v budoucnu zlepšil fungování územní samosprávy a odstranil demokratický deficit u úřadů a obcí s rozšířenou působností. Samozřejmě bych se rád věnoval i justici, které díky svému povolání dobře rozumím.“

Pavel Nevrkla

Žádné komentáře:

Okomentovat