středa 4. ledna 2017

Co je levičáckého na některých návrzích

Budoucí Pošta Partner
Prý se to na těchto stránkách množí levičáckými názory. Ano, je pravda, že nejásám ani nad praktikami levicových sociálnědemokratických politiků, ani nad návrhy a praktickými činy levostředového hnutí ANO vicepremiéra Babiše. Občas se snad jen pozastavím nad návrhy prezidenta Zemana.


Levičácké prý jsou moje návrhy na řešení problematiky Pošty v Božicích. Nemůžu si pomoct, ale stejně nás čeká osud Pošty Partner. Neznamená to žádnou likvidaci poštovních služeb v Božicích, jak si někteří z vás mylně vykládají můj článek v pondělním Znojemsku. Dokonce i někteří mí blízcí si myslí, že poštu má zajišťovat a provozovat stát! Jenže právě tento náš současný stát řízený levostředovou vládou posvětil návrh, aby v Česku zůstalo asi 700 poboček státem řízených poštovních úřadů, zbytek budou provozovat "partneři". Já neříkám, jestli je to dobře nebo špatně, jenom konstatuji, že vývoj je nevyhnutelný, asi tak jako v indiánkách o Vinnetouovi věděl Old Shatterhand i Vinnetou, že osud indiánů na území USA je zpečetěn a že se vývoji nedá zabránit, i když oni budou vzorem ctnosti. Tak i v Božicích je vývoj kolem pošty nevyhnutelný a já jenom jsem toho názoru, že bude lepší, když se Božice nebudou moc vzpouzet a přijdou s nějakým vstřícným návrhem! Nic víc, nic míň.

Další "levičácké názory" se týkají Andreje Babiše. Nijak nezakrývám, že s politikou tohoto levostředového ministra nesouhlasím. Ať se jedná o EET, alibismus v případě protikuřáckého zákona, zneužívání státních či evropských dotací, třeba v nejkřiklavějším případě, který všichni známe jako kauzu Čapí hnízdo, jeho vlastnictví médií....

Taky jsem to schytal za diskuzní příspěvek, který jsem ani nepsal, že by bylo dobře, kdyby obec provozovala nějakou restauraci. Ano, tento diskuzní příspěvek jsem pustil, ale neznamená to, že s ním souhlasím. Spíš bych se divil, že by někdo chtěl takovou restauraci vůbec provozovat! Stačí, jak problematické je provozování božické obecní kuchyně. Momentálně se na mě obrátila řada občanů s názorem, že obědy po výrazném zdražení v roce 2017 odhlašují. V tomto případě měla obec Božice jako zřizovatel jenom dvě možnosti: buď přijmout další pracovní sílu, aby se zvýšený zájem o obědy v roce 2016 dal zvládnout v lepším časovém limitu, nebo výrazně zdražit, aby to část strávníků vzdala ....! Kterou cestou se rozhodla obec Božice jít, vidíte všichni, kteří jste služeb obecní kuchyně využívali nebo je i nadále využíváte. Za sebe můžu napsat, že služeb i po zdražení využíváme. Je to naše volba. Asi levičácká!

Naposledy jsem si kritiku za levičáctví vysloužil svou zálibou v historii. Ne kvůli Antonínu Daňkovi, to bych pochopil, ale kvůli tomu, že jsem se podivil, že hokejka dneska stojí kolem dvou tisíc a já mám někde doma ještě starou forvardku za sedumnáct, možná už za neskutečných třicet dva korun! Já za to nemůžu, že jsem si už jinou v životě nekoupil! :-) a až teď jsem zjistil, kolik současná - samozřejmě neskonale kvalitnější - hokejka stojí!
Jo a taky jsem dneska připomněl praktiky typické pro minulý režim, kdy se každoročně pořizoval soupis chovaného domácího ptactva a zvířectva (prasat, slepic, králíků, holubů, koz, ovcí a krav ...). Oni totiž dneska začali někteří politici vážně uvažovat v souvislosti se šířením ptačí chřipky, že by takové soupisy zase chtěli pořizovat. Že prý vlastně nevíme, kdo co chová! Je to podobná zástěrka státní kontroly jako udávání sousedů za to, že do kamen přiloží něco, co kouří!!!

Takže  vás v novém roce zdravím s klasickým levičáckým pozdravem ZDAR! Nebo takovým středovým PÁNBŮ S NÁMI A ZLÝ PRYČ!

                                                           (lan)

Záludná otázka pro sčítací komisaře: Kolik labutí je na
fotografii?

5 komentářů:

  1. Chcete tím říct,že když to nevezme obecní úřad,že bude pošta třeba v Jednotě?

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, vím že to k tomuhle článku nepatří, ale chtěla jsem se zeptat kdy a u koho je předprodej lístku na Božický ples co bude 21.1, pokud už tedy nezačal děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předprodej vstupenek od 16.1.2017 každý den od 18:30 do 20:00 u Marcely Babčanové (bydlí v ulici nových domů za DPS).

      Vymazat
  3. Převést pobočku pošty na obec nedávno odmítli také zastupitelé v Božicích na Znojemsku. „Projekt Pošta Partner není finančně výhodný, třicet procent nákladů by platila obec," řekl starosta Božic Karel Hala. Pošta tam sídlí v obecních prostorách a má je pronajaté za zvýhodněnou cenu. „Slyšel jsem, že do roku 2020 mají nastat velké změny a na celém Znojemsku má zůstat pouze pět poboček. Není to krok správným směrem," míní.
    Ani poskytování poštovních služeb prodavačkami Jednoty, na kterou se Česká pošta zřejmě obrátí, nepovažuje starosta Božic za dobrý nápad. „Máme patnáct set obyvatel a nerozumím tomu, proč by pobočka u nás měla být ztrátová," divil se Hala.
    Zprávu přináší dnes server http://znojemsky.denik.cz/z-regionu/postacky-nyni-i-kvetinarky-a-prodavacky-20170105.html

    OdpovědětVymazat