úterý 15. října 2019

Na mackovské křižovatce opět auto v poli

Cca ve 20 h začali tahat vozidlo z pole
Nekonečný příběh mackovické křižovatky má dneska další "zářez". Když jsem se vracel domů, jel jsem tentokrát přes Višňové a Hostěradice právě přes tu neslavnou křižovatku. Po zprávách v 18 hodin hlásili v rádiu, že na křižovatce u Mackovic došlo k dopravní nehodě. Tak už jsem byl na komplikace připraven.


Již se výrazně stmívalo, když jsem k oné křižovatce dojížděl. Blikalo tam několik majáčků záchranného systému, hasiči zametali křižovatku při výjezdu o Mackovic. Ve výhledu mi bránila odstavená dodávka, za křižovatkou (u pomníčku Pepy V.) stálo taky vozidlo a ještě se tam ke všemu pletl linkový autobus na zastávce. Hasičská tatra stála před křižovatkou na silnici od Mackovic. A když jsem se ohlédl po projetí křižovatkou doleva, viděl jsem v poli za Pepovým pomníčkem menší osobák, něco jako Yeti nebo Caddy.

Křižovatka zůstala i po nedávná opravě nepřehledná  a hlavně  NEBEZPEČNÁ. Na kruhák momentálně nemá kraj peníze, proč tam ale nebyly vytvořeny levé odbočovací pruhy, to teda netuší nikdo, kdo tam projíždí.

Podle info HZS se nehoda stala v 17:44 h, kontakt dvou aut, jedna zraněná osoba.

            (lan)


1 komentář:

  1. To už je pane Nevrkla bez komentáře.
    S tím asi nikdo už nic neudělá.Ta křižovatka je i po rekonstrukci stále nebezpečná.Nevím už na koho se obrátit.S.M.

    OdpovědětVymazat