neděle 13. května 2012

Fotbalová přípravka hrála doma

Systém soutěží fotbalových přípravek je trošičku jiný než u ostatních soutěží. Hraje se vždy v neděli dopoledne turnajovým způsobem za účasti více družstev. Podruhé v jarní části se tento turnaj konal na hřišti v Božicích.

Nedalo mi to a zašel jsem se před polednem podívat, jak se daří našim barvám. A musím dodat, že jsem nebyl zklamán. Řada zákroků byla na velmi dobré úrovni a dokonce jsem viděl i naši vedoucí branku z kopačky Kačky Čurdové v zápase Božice - IE Znojmo B. Velký podíl na nadšeném výkonu našich hráčů má jednak charismatický trenér pan Josef Zapletal a za druhé podpora rodičů a dalších členů rodiny, kteří malé fotbalisty chodí povzbuzovat a na zápasech je doprovázejí. To je velká devíza, která by měla přetrvat i do žákovských a dorosteneckých soutěží. Našemu fotbalu by to moc pomohlo.
A malý úkol na závěr. Naše naděje jsem vyfotil, viděl jsem řadu rodičů, takže tuším nebo vím, čí naděje po trávníku běhaly, ale na jména jsem se neptal. Budu tedy rád - a se mnou určitě hodně čtenářů - když k hráčům na fotografii doplníme i jména.

                                                                                                     Ladislav Nevrkla











                                                                     

Žádné komentáře:

Okomentovat