pátek 4. května 2012

Odpadky nás asi sežerou!

Chtěl jsem dneska odvézt papírový odpad do kontejneru. Jednalo se o kupu kartonových obalů, které jsem nedávno použil při stěhování. Při cestě do práce jsem zastavil u obchodu Jednoty v Božicích. Šel jsem se podívat, bylo plno. A tak jsem zase sedl do auta a jel do práce.

Zastavil jsem u kontejneru nedaleko mého pracoviště. A ejhle! Bylo téměř plné. Přesto jsem tam vyložil část svého nákladu, jelikož jsem neměl v plánu strávit páteční odpoledne při návratu z práce objížděním kontejnerů. Projel jsem Božicemi a zamířil ke kontejneru u kulturního domu. Ouha! Byl ještě plnější než ten u Jednoty. Přesto jsem do něho část svého papírového nákladu narval. Zbytek, který jsem pořád "vyvážel" v kufru auta, jsem nakonec vyložil u kontejneru u Jednoty, jelikož u hřiště kontejner na papír - nevím z jakého důvodu - není! Měl jsem dneska na likvidaci odpadů vůbec pech. Možná to bylo počasím, erupcemi na Slunci, či prostě tak nějak zašmodrchané jinými okolnostmi. Nevím! Každopádně vnímám potřebu dalšího - tentokrát "papírového" kontejneru u hřiště. Vždyť je tam několik obchodů a těch lidí, kteří tam v okruhu sta metrů bydlí, je zcela určitě víc na Kolonii, v Zámlýní či U nádraží. Bude to sice opět něco stát obecní pokladnu, ale za spokojené občany a pořádek ve vsi to určitě stojí. Tam není peněz nikdy škoda.

                                                                                 Ladislav Nevrkla

2 komentáře:

  1. Dneska to pro změnu vypadalo podobně s plastama u kontejnerů u božické Jednoty. Dočista přetýkaly!

    OdpovědětVymazat
  2. Přimlouvám se za kontejnery v Zámlýní. Nám se to totiž stává pravidelně, že naložíme všechny odpady do auta a zbytečně s nimi objíždíme celou obec a nemáme, kam bychom je složili. Takže je nakonec musíme nasypat cestou do práce do kontejnerů v Lechovicích (ještě nám tam, naštěstí, nikdo nevynadal) nebo ve Znojmě.
    M.F.

    OdpovědětVymazat