pondělí 25. února 2013

Které příjmení je v Božicích nejrozšířenější? (akt.)

Zifčák, Jandásek, Škrabal, Látal, Beneš, Tomášek, Fučík, Kudlička ...? Které z těchto příjmení je v Božicích nejčastější?
Počítat se musí zvlášť v mužské a zvlášť v ženské kategorii. V první desítce asi bude některé z dalších typických božických příjmení: Čada, Solař, Procházka, Fňukal, Svoboda, Fojtík, Široký, Musil, Šenkeřík, Čurda ... No, zkuste tipovat (nebo počítat). Já požádám paní matrikářku, ať nás rozsoudí. Věřím, že takový přehled vede, a tak to pro ni určitě nebude problém seznámit božickou veřejnost s touto zajímavostí.
                          Ladislav Nevrkla

5 komentářů:

  1. Tak jsme to dávali trošku dohromady a zatím nám vychází: Zifčák - 22, Škrabal - 17, Fučík - 19, Jandásek - 14. (lan)

    OdpovědětVymazat
  2. Fučík -16. To byl překlep. (lan)

    OdpovědětVymazat
  3. I já jsem se snažila spočítat nás Zifčáky - vyšlo mi 20 příjmení.Škrabalů - 16,Jandásků - 16,Fučíků-16.L.Zif.

    OdpovědětVymazat
  4. Problém možná je, že ne každý tady má trvalý pobyt. Proto drobné odchylky. Zdá se že ta čtveřice příjmení bude asi nejsilnější! (lan)

    OdpovědětVymazat
  5. Tak jsem obdržel aktuální stav a dnes večer to dám na net. Do té doby si tipujte. Je v Božicích nejvíc Zifčáků (muži-ženy dohromady) nebo je tady příjmení, na něž jsme v rychlopřehledu zapomněli a které svým počtem Zifčákovi ohrožuje? A děkuji za ochotu a spolupráci našemu obecnímu úřadu.(lan)

    OdpovědětVymazat