úterý 26. února 2013

TV: Na půl cesty

Dostal jsem dneska "sprďáka". "To nemůžeš říct, že budeš v pondělí v televizi?", spustila na mě s úsměvem moje známá. "No přece nebudu sám sebe nabízet," musel jsem jí odpovědět popravdě, "a zvát kolemjdoucí: Podívejte se v pondělí ráno na dvojku na ranní show Dobré ráno z Brna!" Udělat to můžu až dnes, když už je po vysílání. a můžu si dovolit pár slov k tomu všemu.

V každém případě to byla zajímavá a docela příjemná zkušenost. Pozvánku jsem dostal před týdnem s tím, že to bude neformální povídání ve třech asi čtyřminutových vstupech na téma dům na půli cesty. Souhlasil jsem, že přijedu a že s sebou vezmu jednoho z našich klientů, aby byl v povídání zastoupen i pohled z druhé strany.
Posoudit to objektivně úplně nemůžu, ale kdo to viděl, říkal, že to bylo dobrý. No tak věřím, že to bylo dobrý a že jsem nejen Domu na půli cesty ve Velkém Dvoře, ale i Božicím (pro ty, co mě znají) ostudu neudělal.
V brněnském studiu Typos na Jezuitské ulici to bylo od našeho příchodu velice přátelské a příjemné prostředí. Ochotným vrátným počínaje přes usměvavou maskérku až po produkční. Výborní byli samozřejmě oba moderátoři Lenny a Ondra. Prostě Moraváci, to jsou milí, příjemní a vstřícní lidé, kteří se na sebe usmívají, jsou laskaví, pohostinní (snídani v tv studiu jsem o pauzách mezi vstupy neodmítl) a přátelští. Tak jak jsme na to ostatně zvyklí. A to bez ironie, která je mi občas vlastní. Taky se mi poštěstilo prohodit pár slov s herečkou Lucií Zedníčkovou, která rovněž v tomto vysílání účinkovala. Velmi sympatická mladá dáma.
Kdo by se chtěl přesto na vysílání podívat a nesledoval v pondělí 25.2.2013 od 6:00 h do 7:30 h vysílání Dobrého rána na ČT 2, může se na nás podívat na webu na http://www.ceskatelevize.cz/porady/10435049455-dobre-rano/313292320020019/?video&index=245999#video. Tam si pustíte, co vás bude zajímat. Třeba pro vás bude zajímavější Dělená strava nebo Hysterical Naked.
                            Ladislav Nevrkla

Žádné komentáře:

Okomentovat