středa 20. srpna 2014

Fotohádanka: Jedna božická třída z 50. let (asi)

Po delší době jsem získal od jedné čtenářky starou školní fotografii. Já samozřejmě nemůžu k této fotografii dodat žádnou nápovědu. Kdyby tam byl aspoň třídní učitel!
Co na tuto fotku říkáte vy? Poznáte někoho a zkusíte určit aspoň přibližně rok, kdy fotografie vznikla?

                                                                  Ladislav Nevrkla

5 komentářů:

  1. Dobrý den, náhodně jsem si otevřela Pro Božice a uviděla jsem tuto fotografii. Poznala jsem mezi žáky moje spolužáky, kteří se mnou navštěvovali později měšt.školu v klášteře .V Božicích bydlí z těch, které jsem poznala p.Jana Baráková. Může to být asi z let 1949-1950.

    OdpovědětVymazat
  2. Pouze tam poznávám, aspoň si myslí, jistá si však nejsem - horní řada: - , Anežka Kotková, - , Jana nyní Baráková (svobodné příjmení si nepamatuji). Spodní řada: -, -, Bětíková, Gazdíková, Jarka Sedláková, Věra Černošková, Ludmila Leinweberová, Marie Valášková.

    OdpovědětVymazat
  3. Myslím, že ve spodní řadě 1. děvče zleva je Fraňa Vařáková - provdaná Fučíková, 4. zleva je Milena Gazdíková. V horní řadě 4. zleva je Jana Lapčíková - Baráková. (miš)

    OdpovědětVymazat
  4. V horní řadě 3. zprava je Ludva Němeček.

    OdpovědětVymazat
  5. Fraňa Vařáková (dnes Fučíková), vedle ní Milada Hrdličková (provdaná Škárková) a Růžena Bětíková. Nahoře vedle Ludvy Němečka stojí Staňa Čeleďa.

    OdpovědětVymazat