sobota 10. října 2020

Ani Krumlov nás nezastavil. Upevňujeme si vedení v OP. Report trenéra (akt.11.10.)

Naše podzimní posily - Žanek a Petys

 Ani dnešní zápas jsem na vlastní oči neviděl a tak budu zase odkázán na komentáře a reporty jiných. Když v 76´ zvýšil Lovec naše vedení na 3:0, bylo rozhodnuto. Před koronavirovou pauzou tak zůstáváme na čele okresního přeboru se ziskem 27 bodů, devíti vítězstvími a jedinou porážkou a skórem 33:13. Náš elitní střelec Jan Lukáš vede tabulku střelců OP se 14 brankami.

OP: Božice - Mor. Krumlov B 3:1 (2:0). Naše branky. Jan Lukáš (pokutový kop), Karel Vávra a Evžen Egner

Schytal jsem svou absenci za plotem ze všech stran, ale vše podstatné o utkání jsem se tak nějak dozvěděl.

Bohužel jsem nebyl ani mezi posledními vytrvalými fanoušky, kteří 10. kolo nařízením Babišovy vlády nemohli sledovat ze hřiště. Jen jako vyhnanci za plotem. Tak takoví politici nás teď řídí a rozhodují o našem osudu. Promyšleného v tom - bohužel - není moc. Lépe řečeno, skoro nic.

A ještě jedno je třeba dodat: Na dlouhou dobu je to se soutěžním fotbalem zápas poslední. Věřme, že se sejdeme na jaře a v lepších časech. Z dlouhé chvíle se můžeme dívat v TV na anglickou, skotskou, německou, francouzskou nebo slovenskou ligu či mezinárodní utkání.




Krumlov přijel posílen několika Áčkaři i kvalitními dorostenci a zle nám po celý zápas zatápěl. Možná neměl tolik gólovek jako před týdnem Hostim, ale  byli jsme rádi, že jsme rádi. Výborný byl KaKáčko na stoperu. Chválil ho gólman Pumpido i všichni další, se kterými jsem po zápase mluvil. Do hry taky po delší době naskočil střídající Michal Jareš, a to pro mě byla jedna z nejpozitivnějších zpráv.

Snad  jenom gólman Míša byl nešťastný z gólu, který nám soupeř za stavu 3:0 dal! "Chtěli jsme hrát na nulu a já to pokazil," kál se po utkání.

I dneska zabrala oblíbená receptura našeho trenéra známá už z Haškova Švejka: "Koťátko?!“„Zde!“ „Vypláchnout žaludek a chinin!“

No a to je tak všechno. Aspoň z mé strany. To víte, plukovník Prymula nás v osm poslal domů k mamkám bydlet! :-)

Naše sestava - doplňte si střídání - v 60´ místo Pavla Michaloviče nastoupil Michal Jareš.



Kam šli naši fotbalisti, to doopravdy nevím....., :-) Teda  vím! :-) a můžu jim jen přát hezký večer. A Peťovi ještě jednou všechno nejlepší k třicátinám!!!! :-) Už ani nevím, jak jsem je slavil já! :-) Jen vím, že Pavlovi byl necelý rok..... No jo... :-)))))


A jak padla naše první branka? Mrkněte na video od Marty:



Report k zápasu z pera trenéra Jury:

Pár postřehů k zápasu s Krumlovem. Jsem osobně rád, že jsme zvládli další těžký zápas proti kvalitnímu soupeři a opět - jako tuhle sezonu každý - v jiné, obměněné sestavě. Našim klukům dělala největší problém rychlost hráčů Krumlova.

Upozorňoval jsem je na to už před zápasem a o poločase ještě důrazněji (klystýr 😃😃) . Na Krumlovských byla vidět práce s mládeží, jejich hráči mají zažité taktické věci, rychlost v rozhodování se a auto matismy fotbalu, které se naši kluci učí až nyní v dospělém fotbale a na tohle bychom se měli všichni na vesnicích zaměřit!

My jsme tento zápas zvládli díky celkem dobré hře dozadu, kvalitě v útoku a štěstí v zakončení. 

Ještě dovětek našemu celkovému postavení v tabulce: Jsme takhle vysoko taky díky kvalitnímu a férovému rozhodování našeho rozhodčího Petyny! Díky.

                                        (lan)


Tabulka po 10. kole, kdy je podzimní část soutěže rozhodnutím vlády přerušena. Zatím na 14 dní...



2 komentáře:

  1. Dobšice-Hostin 3:2 :) Mirek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A Prosiměřice A udolaly Hostěradice 5:4! po neskutečném boji.

      Vymazat