sobota 19. května 2012

Tržnice: Slunečná sobota v božickém BESTu

Den otevřených dveří v božickém provozu firmy BEST, a.s. přilákal v sobotu 19.5.2012 velmi slušný počet zvědavých návštěvníků i příjemné jarní sluníčko. Kvalitně připravená akce, v níž se management božického závodu věnoval profesionálně a ochotně každému zájemci, musel uspokojit, jak koupěchtivé, tak informace hledající návštěvníky.

Sám jsem s potěšením ocenil, že většinu pracovníků znám ještě z dob svého pedagogického působení v božické či břežanské škole a nestydím se napsat, že jsem hrdý na to, že se mí bývalí žáci v životě neztratili, naopak řada z nich dostoupala do velmi odpovědných pracovních či řídících pozic.
Prohlédli jsme si provoz, který jsem naposledy viděl, když Sylla Gerguri otvíral původní závod Germo Ltd. a byl jsem příjemně překvapen, že se za současných majitelů - firmy BEST a.s. - provoz výrazně zmodernizoval a že se tak hodně dbá na kvalitu. Taky jsme si na vlastní oči zkontrolovali, jak se při namátkových revizích postupuje a jak se přístroje prostě nedají ošidit. Vystoupal jsem si taky na "velín" a připadal jsem si jako ve filmu Marečku, podejte mi pero! "Jenom ten Hujer tady chybí," konstatoval jeden z pracovníků provozu s úsměvem. Vůbec musím konstatovat, že jsem se mezi ochotnými usměvavými zaměstnanci božického BESTu cítil velmi dobře.
Součástí dnešního dne byla i prezentace interiérového a zahradního nábytku prodejny DřeWoJeřábková ze Znojma-Přímětic 1850/56 - web http://www.drewojerabkova.prodejce.cz/.
Domů jsem si odvezl několik vzorků dlažby, které zde jsou každému nakupujícímu kdykoliv k dispozici, a Katalog 2012, z něhož právě vybíráme. Tak neváhejte a taky se do božického BESTu vypravte. mají otevřeno každý, včetně sobot a nedělí.
Více informací najdete na http://www.best.info/zakaznicky-servis/arch-centra/arch-centrum-bozice/.

                                                          Ladislav Nevrkla


















Žádné komentáře:

Okomentovat