úterý 1. května 2012

Z fotbalové fotohistorie Božic

Již před časem jsem se zabýval historii božického fotbalu a podařilo se mi během doby získat pár fotografií. Jednu z nich jsem ve svém archivu objevil včera, když jsem vybíral fotky z božických prvomájových průvodů.
A tak vám ji nabízím též. Jsou na ni zachyceni tehdejší žáci TJ Sokol Božice se svým trenérem Zdeňkem Jandáskem. Protože jsem většinu kluků poznal, musí to být snímek pocházející někdy kolem roku 1980. Poznáte je doufám též. Nejraději bych několik jmen uvedl, ale zatím dávám foto bez komentáře.

                                                                         Ladislav Nevrkla

7 komentářů:

  1. Tak vlevo dole leží jeden z bratrů nevěčných. Ale jestli je to Svaťa (ještě stále hraje stabilně za Božice B), nebo Laďa, to si netroufnu tipnout....

    OdpovědětVymazat
  2. Tak stojící zleva:Mira Krupica,Karel Kučera,Luděk Švéda,Vlastik Švéda,Broněk Dosudil,Luděk Fučík,Honza Zatloukal,toho maličkého nepoznám,Martin Zedníček. A ve spodní řadě:Laďa Nevěčný,Jirka Kanta a ten poslední je možná Petr Mahel. Snad jsem se nespletl, nebo mě opravte či doplňte. Karel kučera

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten maličký je prý Broněk Petráš. Tak by to snad mohlo být komplet. Karel Kučera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ten vlevo nahoře, není to náhodou mladší Holas?

      Vymazat
  4. Je to Marek Holas, chodil do třídy s Nevěčnýma.

    OdpovědětVymazat
  5. Zase spolužáci :) pane Nevrkla nezačínal vy jste náhodou pobyt na škole taky s naší třídou? Honza Zatloukal, Broňa Dosoudil...a pan Jandásek to jméno mi aky hodně říká, ale nevím kam ho zařadit. :( J.Vagnerová (combolka@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat