sobota 23. března 2013

Božice se ponořily - do světla!!!

To není Godzilla, to ve 20:45 h
září oči kapličky-zvoničky
Kdo čekal, že se Božice přeci jenom ponoří v sobotu 23.3.2013 od 20:30 do 21:30 hodin do tmy, ten musel být totálně zklamán. Nepotěšila nás ani naše radnice, která má jinak k šetření velmi kladný poměr a v roce 2011 se iniciativně zapojila právě do Hodiny Země. Tím mě tenkrát doopravdy dostala.
Letos jsem bez ohledu na studený mrazivý vítr oželel i právě začínající přímý přenos z České Miss a těsně před půl devátou - oblečený jak eskymák - vyrazil jsem do božických ulic. Marně jsem se těšil, že aspoň bliknou světla v bytech. Kde nic, tu nic, nikde žádný patrný rozdíl. Sešel jsem po panelce doufaje, že aspoň kaplička-zvonička bude zahalena tmou. Ani ta nebyla. Do Křídlovic na kostel už se mi nechtělo, je to tak jako tak kus cesty a já bez auta nikam nedojdu! No nic, vracel jsem se domů a s povděkem jsem přijal aspoň tmu v Dušanově dílně! Aspoň tak. Nemusí pršet, stačí, že kape.
Za rok se snad polepšíme a ukážeme světu, že jsme nejen ekologicky cítící, ale hlavně, že se chceme trošku změnit. Trošku trošičku, když už máme rádi Trošku! A teď už se jdu taky podívat, jak vypadají letošní missky. Nejlíp se mi jeví šestka! Anna A. Pamatujete, jak to zpívá čejkovický Karel Michalčík (od Synchronu po Codex)? "Naša Anča ta má ...., protože má ráda švestky!"
                             Ladislav Nevrkla

Žádné komentáře:

Okomentovat