sobota 8. března 2014

Máte rádi Česko? Mějte rádi Božice!

Před chvíli zazněla v úvodu zábavné show na Primě taková "kontrolní otázka": Kdy byla uvedena na trh současná podoba tužky zvané verzatilka?
Ač sedím k televizi zády, zbystřil jsem pozornost, jelikož jsem si vzpomněl, že i v Božicích byla po roce 1945 dílna, která tyto speciální tužky vyráběla. No a to už je jen krůček k tomu, abych se vás zeptal: Kde a kdo tyto tužky v Božicích vyráběl?

                                          (lan)

P.S. A jestli už to tady někdy "běželo", tak se omlouvám. Nemám čas, abych se vracel ke svým starším příspěvkům. Prosím o pochopení, když už jsem jich tady spustil 2 353!

P.S.1: Chtěl jsem nejrychlejšímu z vás jako odměnu verzatilku darovat, ale zjistil jsem, že už asi doma žádnou nenajdu. Ale při té příležitosti jsem si vzpomněl, že se v dobách mé školní docházky (jako žáka) verzatilky i nenápadně ztrácely, jelikož to byla výborná dětská "zbraň". Takový piják patřičně zvlhčený, do těla verzatilky vložený a prudce vyfouknutý na konkrétního soupeře byl při dobré trefě velmi nepříjemný ...

Žádné komentáře:

Okomentovat