čtvrtek 27. března 2014

Stačí kontejnery na tříděný odpad,či nikoliv?

Božická radnice se před časem pochlubila, že přidala kontejnery na tříděný odpad a že je tak obec dobře pokryta nádobami na papír, plasty a sklo. Jestli je funkční sběrný dvůr na jiný objemnější odpad v areálu nové hasičské zbrojnice, nevím.
Každopádně vidím neuspokojivý stav s tříděným odpadem u Jednoty v Božicích. Je spíš výjimkou, když zastavíte a slušně vyložíte. Spíš to u těchto kontejnerů vypadá tak, jak jsem zachytil na fotografii dnes ráno. Jedu-li autem a mám-li odpad v kufru, jenom se smutně podívám a pokračuji dále v jízdě. Odpad vložím do kontejnerů v místě pracoviště. Tam se mi ještě NIKDY nestalo, aby byly přeplněné. Vím, že je to tak špatně, protože obec dostává za tříděný odpad peníze a občané se proto snaží přispět do obecní kasy co možná nejvíc. Nejde mi však "přes ruce", abych krabice či plastové petky pohodil vedle kontejnerů. Navíc jsem dneska viděl, že tam leží i polystyrénový odpad, který do těchto kontejnerů nepatří vůbec.
Hodně se toho za poslední 4 roky v Božicích v oblasti likvidace odpadů zlepšilo, pořád to však nestačí k tomu, aby to bylo uspokojivé.

            Ladislav Nevrkla

4 komentáře:

  1. A kdopak to uklízel?No samozdřejmě zaměstnanci obce,no hlavně že je pořád někdo kritizuje.Než aby pochvalil

    OdpovědětVymazat
  2. Můžu potvrdit, chlapi to kolem 9 h likvidovali a uklidili. (lan)

    OdpovědětVymazat
  3. Lidi by se měli nad sebou zamyslet,jsou to čunátka takhle házet odpadky.Přece jenom je to špatná vyzitka Božic.A zaměstnanci obce se zdržují takovou prací,kterou by ani nemuseli dělat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, už se mi párkrát stalo, že jsem vyhodila igelitku s plasty do správného kontejneru a den na to jsem poznávala "své odpadky" poházené mezi keři a o kus dál se válet i igelitku. Nezbylo mi, než to posbírat a běžet ke kontejneru znovu. Kdybych si nebyla jistá, že jsem je tam den předtím hodila, myslela bych si, že blázním. Ale to si jen takhle bohužel pravidelně hrají některé děti. Párkrát jsem je už přistihla a zakročila, ale tahle hra je zřejmě ještě neomrzela. H.Koledová

      Vymazat