čtvrtek 4. června 2020

Lucie Martinková, skvělá ředitelka školy v Břežanech

Osobně paní ředitelku neznám, ale protože v současné době řídí kormidlo základní školy v Břežanech, s velkým zájmem se začetl do jejího sdělení na sociálních sítích. A už teď si dávám předsevzetí, že se v břežanské škole příležitostně zastavím.


Zaujalo mě její upřímné vyznání z minulého týdne: Mám takovou radost, že se s Vámi musím podělit. Když jsem školu přebírala, byla jsem plná obav. Teď už ne. Podařilo se nám společně s kolegy vytvořit prostředí, kde je nám a hlavně dětem dobře. Mohu se na své spolupracovníky spolehnout. Teď už vím, že je jen otázka času, kdy se tato informace plná emocí dostane i mezi lidi. Nebo znáte taky školu, kde děti pláčou, když už musí domů? Kde přemlouvají rodiče, aby tam mohly ještě chvíli být? Je to odměna tohle zažít. Odměna za práci, která dává smysl.
Tak Vám všem, moje školní rodino, děkuji!


Více o bohaté činnosti ZŠ Břežany si přečtěte na https://www.zsbrezany.cz/.

(lan)

A současné aktivity ZŠ a MŠ Břežany jsou jistě též zajímavé:



Žádné komentáře:

Okomentovat